• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76417
+
-

اختصاص سهمیه مواد اولیه روغن نباتی به کرمان

مدیر کل شرکت غله استان کرمان گفت: 1۱۹۱ تن سهمیه مواد اولیه روغن نباتی برای شرکت‌های روغن نباتی در ماه‌های محرم و صفر به استان کرمان اختصاص یافت.

  به گزارش مهر «مجید نژادبیگلری» در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان گفت: 1۱۹۱ تن سهمیه مواد اولیه روغن نباتی برای شرکت‌های روغن نباتی در ماه‌های محرم و صفر به استان کرمان اختصاص یافته است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان هم در این جلسه با اشاره به سفر رئیس بانک مرکزی روز پنجشنبه هفته جاری افزود: آخرین مهلت بخشودگی جرائم کارفرمایان به تأمین اجتماعی تا ۱۳ شهریورماه سال جاری است؛ لذا متقاضیان مهلت دارند تا تاریخ تعیین‌شده تقاضا دهند و از این تاریخ تا ۱۳ مهرماه به پرونده‌ها رسیدگی و نتیجه اعلام خواهد شد.

  «محمدعلی دهقان» با اشاره به قانون الحاق رفع موانع تولید افزود: قانون می‌گوید استاندار باید اشخاصی را برای ایجاد کمیته فنی به بانک مرکزی معرفی کند که این افراد می‌توانند در خصوص وام‌ها و تسهیلات بانکی اظهار نظر کنند.  وی گفت: اگر بانکی برخلاف موارد اعلام‌شده عمل کند به حکم قانون متخلف محسوب می‌شود و طبق قانون باید برخورد شود. 

دهقان یادآور شد: قرار بود بعد از این‌که استاندار کرمان نشستی با دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار کرد این افراد به بانک مرکزی معرفی شوند اما این موضوع مربوط به 3 الی 4 ماه پیش بود ولی تا به حال بانک مرکزی اقدامی انجام نداده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید