• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76384
+
-

سرمایه‌گذاران هندی به کرمان می‌آیند

سرمایه‌گذاران کشور هندوستان برای همکاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی به‌ویژه ایجاد و راه‌اندازی نیروگاه‌های بادی در استان ابراز تمایل و اعلام آمادگی کردند. 

به گزارش ایرنا، در دیدار استاندار کرمان به همراه تیم اقتصادی استان با برخی فعالان اقتصادی کشور هندوستان در تهران، زمینه‌های همکاری مشترک طرفین بررسی و مقرر شد هیاتی از سرمایه‌گذاران هندی به استان کرمان سفر کنند. 

استاندار کرمان در این نشست مشترک با اشاره به نقش ارزنده هندوستان به‌ عنوان یکی از شرکای اقتصادی کشورمان، گفت: استان کرمان در بخش‌هایی چون صنایع معدنی، کشاورزی و گیاهان دارویی، گردشگری و دیگرحوزه‌ها قابلیت‌های بالایی دارد و ما آمادگی داریم در این حوزه‌ها با سرمایه‌گذاران هندی همکاری کنیم. 

«محمدجواد فدائی» بر آمادگی دولت و بخش خصوصی برای همکاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی با سرمایه‌گذاران هندی اعلام آمادگی کرد. 

سرمایه‌گذاران هندی حاضر در این نشست هم با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های اقتصادی استان کرمان برای مشارکت در طرح‌های تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، گیاهان دارویی و معدن ظهار تمایل کردند. 

در این نشست مذاکره اولیه برای احداث کارخانه تولید توربین‌های بادی ویژه تولید انرژی برق انجام و مقرر شد طرف هندی گزارش امکان‌سنجی این طرح را ظرف 2 ماه آینده به استانداری کرمان ارائه دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید