• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76415
+
-

ساخت پیاده‌راه در منطقه یک کرمان

شهردار منطقه یک کرمان از اتمام عملیات ساخت پیاده‌راه و مسیر دوچرخه‌سواری تا پایان شهریورماه خبر داد. 

به گزارش مهر «رضا خیاط‌زاده» با بیان این‌که از فروردین‌ماه تا تیرماه امسال 1۷۹۱ متر‌ مربع کف‌سازی و 2۱۳۸ متر جدول‌گذاری شده است، گفت: بزرگراه شمالی - حدفاصل بلوار شهید عباس‌پور (پارادیس) تا بلوار مهدیه - در حال پیاده‌روسازی است تا به مسیر پیاده‌راه و دوچرخه‌سواری تبدیل شود. 

وی افزود: این مسیر که ۱۰ هزار متر‌ مربع مساحت دارد، تا شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید. 

 وی از ساخت پارک بلدالامین در ضلع شمالی پل شهید بهشتی، به متراژ ۱۰ هزار متر‌ مربع خبر داد و گفت: بوستان دیگری هم در خیابان امام سجاد (شهرک قمر بنی‌هاشم) به متراژ 3 هزار متر‌ مربع ساخته خواهد شد.  شهردا منطقه یک کرمان یکی از مشکلات اصلی بوستان‌های موجود در این منطقه را روشنایی این بوستان‌ها دانست و گفت: سال گذشته روشنایی بوستان‌های دانشجو و نماز اصلاح و تکمیل شد؛ امسال هم اصلاحِ روشنایی پارک فیروزآباد که تقریباً خاموش بود، در دستور کار قرار گرفته است. 

 خیاط‌زاده افزود: روشنایی پارک‌های شورا، مشاهیر و شهید، ابتدای تابستان امسال اصلاح شد؛ ضمن این‌که وسایل مربوط به روشنایی پارک قدس هم خریده شده و به‌زودی روشنایی این پارک اصلاح می‌شود. 

 وی نگهداری و آبیاری فضای سبز پارک‌ها را نیز مهم دانست و گفت: به کمک سازمان فضای سبز، تعدادی چاه در حال حفاری است تا برخی پارک‌های این منطقه که توسط آب شرب آبیاری می‌شدند، به آب خام وصل شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید