• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76192
+
-

آغاز خط‌کشی طولی در معابر اصلی شهر کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری کرمان گفت: خط‌کشی طولی در معابر اصلی شهر کرمان به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس شروع شد. 

 «علی زنگی‌آبادی» در گفت‌وگو با مهر افزود: برای نظم بخشیدن به عبور و مرور و همچنین کاهش ترافیک در روزهای پایانی تابستان و افزایش سفر در شهر به مناسبت نزدیک شدن به ماه بازگشایی مدارس و شروع تحصیل معابر پرتردد در دستور کار اکیپ خط‌کشی معاونت فنی و اجرایی سازمان قرار گرفت. 

وی افزود: هر ساله در 2 نوبت معابر اصلی و پرتردد شهر کرمان توسط گروه خط‌کشی معابر سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری کرمان خط‌کشی می‌شود که نوبت اول در شهریورماه و به مناسبت نزدیک شدن به بازگشایی مراکز آموزشی که تعداد سفرهای درون‌شهری افزایش پیدا می‌کند. نوبت دوم در اسفندماه و به مناسبت نوشدن سال که افزایش سفر به دلیل خریدهای پایان سال است. 

زنگی‌آبادی گفت: با توجه به این‌که این کار باید در زمان خلوتی معابر انجام شود تا رنگ اجرا شده روی سطوح آسفالت کاملاً خشک شود نیاز به محدودیت ترافیکی است و به همین دلیل این اقدامات در شب و در ساعات پایانی انجام می‌شود. 

وی در ادامه از همه همشهریان و رانندگان تقاضا کرد هنگام رانندگی در شب دقت بیشتری به رعایت قوانین و مقررات ترافیکی داشته باشند و با مشاهده محدودیت ترافیکی به دلیل خط‌کشی معابر حوصله به خرج دهند و همکاری لازم را داشته باشند تا با توجه به هزینه بالایی که در خصوص خرید رنگ انجام می‌شود کار به نحو احسن انجام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید