• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76169
+
-

8 سال چشم‌انتظاری برای دریافت آب

آب
8 سال چشم‌انتظاری برای دریافت آب

با وجود بارش‌های خوبی که در سال جاری در شهرستان نیکشهر و روستا‌های آن شاهد بودیم، مردم روستای آبگاه همچنان پس از 8 سال از نبود لوله‌کشی آب شرب در روستای خود رنج می‌برند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دهیار روستای آبگاه شهرستان نیکشهر گفت: در پروژه لوله‌کشی آب شرب روستای آبگاه طی 8 سال چندین پیمانکار تغییر کرد، ولی بی‌توجهی اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان و مسئولان وقت باعث شده است با وجود فراوانی آب در روستای آبگاه همچنان مردم در بی‌آبی به سر ‌برند. 

«حاتم کدخدا» افزود: این پروژه تا الآن ۹۸ درصد پیشرفت داشته است، ولی سهل‌انگاری و نبود تحقق وعده‌ها باعث شده است این پروژه به حال خود رها شود. 

کدخدا افزود: چندی پیش فرماندار شهرستان نیکشهر به مردم و امام‌جمعه روستا از طرف اداره آب و فاضلاب روستایی قول افتتاح این پروژه را در هفته دولت داده بود؛ حتی مردم هزینه قسمت‌های باقی‌مانده پروژه را متقبل شده بودند، ولی با گذشت هفته دولت در هشتمین سال از این پروژه همچنان مردم چشم‌انتظار آب مانده‌اند. 

مولوی «حیدر بلوچی‌خواه»، امام‌جمعه روستای آبگاه، نیز گفت: در حال حاضر مهم‌ترین نیاز مردم روستای آبگاه آب است که ما از مسئولان شهرستان و استان انتظار داریم با وجود پر آب بودن ذخایر زیرزمینی و قنات آبگاه این پروژه را به سرانجام برسانند. 
روستای آبگاه از توابع بخش مرکزی شهرستان نیکشهر با ۴۴۵ خانوار در شمال غرب نیکشهر و ۲۰ کیلومتری جاده ترانزیتی چابهار به ایرانشهر واقع شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید