• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76129
+
-

طرح نظارت بر بازار وسایل مدرسه در سمنان

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان: در آستانه بازگشایی مدارس روزانه ۲ گروه بر نحوه عرضه، خرید و فروش کیف، کفش و لباس مدرسه نظارت می‌کنند

نظارت
طرح نظارت بر بازار وسایل مدرسه در سمنان

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی استان سمنان به‌ویژه فروشگاه‌های عرضه کیف، کفش و لباس در آستانه بازگشایی مدارس تشدید می‌شود. 

«مریم عرب» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در هفته جاری آغاز می‌شود و روزانه ۲ گروه در هر شهرستان بر نحوه عرضه و خرید و فروش کالا در بازار استان فعالیت خواهند داشت. وی اضافه کرد: در روزهای آینده نشستی با حضور رئیس صنف‌ کیف، کفش و لباس و رئیس بازرسی اتاق اصناف استان سمنان به منظور جلوگیری از هر گونه گران‌فروشی در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‌شود. 

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان با اشاره به ثبات قیمت اقلام غذایی در بازار استان در هفته گذشته ادامه داد: قیمت یک کیلوگرم گوشت مرغ در بازار 8 شهرستان سمنان ۱۲۹ هزار ریال بود. عرب بیان کرد: قیمت تخم مرغ در بازار استان سمنان به ازای یک شانه در هفته گذشته ۲ هزار ریال کاهش یافت و اکنون با قیمت ۷۷ هزار ریال در استان این قلم غذایی عرضه می‌شود. 

وی اضافه کرد: اتاقک دریافت گزارش‌های تخلف‌های واحدهای صنفی و اطلاع‌رسانی دقیق به شهروندان برای مقابله با گران‌فروشی در روزهای گذشته در مرکز استان و دیگر شهرهای سمنان نصب شد. رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: شهروندان هرگونه گران‌فروشی از سوی واحدهای صنفی استان را گزارش دهند و در کمترین زمان ممکن بخش بازرسی و نظارت اتاق اصناف سمنان نسبت به رسیدگی پرونده‌های تخلف اقدام می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید