• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76102
+
-

لغو تعطیلی پنج‌شنبه‌های گمرک بوشهر

استاندار: این فرایند برای تسهیل کار و کاهش معطلی مردم در گمرکات استان انجام می‌شود

استاندار بوشهر گفت: به منظور تسهیل کار مردم و کاهش معطلی مردم، گمرکات استان از این به بعد پنج‌شنبه‌ها تعطیل نیستند و اداره کل گمرک به خدمات‌رسانی به مردم ادامه می‌دهد.

 به گزارش مهر، «عبدالکریم گراوند» در نشست کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تأکید بر لزوم گشایش در امور مردم افزود: با باز کردن برخی گره‌های اداری می‌توانیم مشکلات مردم را رفع کنیم و تمام مدیران موظف هستند در این مسیر گام بردارند.

 وی بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید برای گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان اهتمام ورزند تا تولید و اشتغال با مشکل مواجه نشود.
گراوند یادآور شد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری بر لزوم حمایت از تولید تاکید دارند و ما مسئولان نیز موظف هستیم در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیریم. 

وی بر لزوم افزایش تجهیزات مورد نیاز پاسگاه‌ها و گلوگاه‌های نیروی انتظامی تاکید و اظهار کرد: به منظور تسهیل در امور باید تجهیزات مورد نیاز نصب شوند تا کمترین معطلی در این اماکن رخ دهد و خللی در کار تولید ایجاد نشود.
گراوند یادآور شد: هیچ مساله‌ای مهم‌تر از راه انداختن کار مردم نیست و فلسفه وجود مدیران خدمت‌رسانی به مردم است و همه مسئولان موظف هستند نهایت توان و ظرفیت خود را برای جلب رضایت خاطر مردم به کار گیرند.

«حیدر ساجدی» مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر و دبیر کمیسیون، نیز در ابتدای جلسه، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این کمیسیون ارائه کرد و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

این خبر را به اشتراک بگذارید