• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76175
+
-

گوشی همراه در یاسوج ارزان شد

گوشی همراه در یاسوج ارزان شد

نایب رئیس اتحادیه الکتریکی، موبایل و تعمیرات لوازم خانگی یاسوج از کاهش 25 تا 30 درصدی قیمت گوشی موبایل در استان خبر داد.

 به گزارش ایسنا، «صمد امیری» افزود: شرکت خاص وارد‌کننده گوشی موبایل به استان نداریم و اکثر گوشی‌های موبایل از طریق استان‌های همجوار مثل شیراز و اصفهان و همچنین تهران وارد استان می‌شوند. 

وی اظهار کرد: گوشی‌های موبایلی که رجیستری نشده باشند به هیچ وجه در شبکه ایران آنتن نمی‌دهند. گوشی موبایلی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شود تنها به مدت یک ماه جوابگو است. پس باید حتما گوشی رجیستری شود و گمرکی آن داده شود و بعد وارد شبکه شود. 

نایب رئیس اتحادیه الکتریکی، موبایل و تعمیرات لوازم خانگی یاسوج خاطرنشان کرد: با اجرای طرح رجیستری، قاچاق گوشی به استان نداریم و قاچاق گوشی موبایل کاهش 100 درصدی داشته است. امیری تصریح کرد: خریداران از طریق سایت همتا و یا با شماره‌گیری #7777* می‌توانند از اصالت گوشی خریداری‌شده مطلع شوند. 

وی ادامه داد: قیمت گوشی موبایل بستگی به قیمت ارز دارد و اگر قیمت ارز پایین‌تر بیاید، قیمت گوشی موبایل نیز کاهش می‌یابد. نایب رئیس اتحادیه الکتریکی، موبایل و تعمیرات لوازم خانگی یاسوج عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل صنف گوشی موبایل استان این است که قیمت ارز ثابت نیست و اگر قیمت گوشی موبایل خریداری‌شده توسط خریداران روز بعد کاهش یابد، خریداران از فروشندگان شکایت می‌کنند. 

امیری بیان کرد: از مشکلات دیگر این صنف این است که دستگاه‌های نظارتی مثل صنعت، معدن و تجارت باید به صورت کلی با اتحادیه موبایل همکاری کنند تا یک شرکت عام تاسیس شود و بتوانیم گوشی‌های موبایل استان را خودمان تامین کنیم و نیازمند آوردن گوشی موبایل از استان‌های همجوار نباشیم که هم‌اکنون در صدد ایجاد این شرکت هستیم و استارت کار را زده‌ایم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید