• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 11 شهریور 1398
کد مطلب : 76195
+
-

تجلیل از ۳۵ رتبه برتر کنکور سراسری و المپیادی

علمی
تجلیل از ۳۵ رتبه برتر کنکور سراسری و المپیادی

از ۳۵ رتبه برتر کنکور سراسری و المپیادهای ورزشی و علمی فارس تجلیل شد.

 به گزارش مهر، در این مراسم که با حضور «عبدالرزاق موسوی» رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد، «غلامی» مسئول اداره سمپاد آموزش و پرورش استان فارس گفت: از ۳۵ نفر از برترین‌های المپیادهای علمی و ورزشی استان که فارس را به جایگاه دوم کشور رساندند، تقدیر می‌شود. 

وی با بیان این‌که رویکرد موفقیت‌مداری در آموزش و پرورش استان فارس ساری و جاری شده است افزود: امسال در کنکور سراسری ۱۵ رتبه تک‌رقمی کشوری داریم، در حالی که در سال گذشته ۱۱ المپیادی داشتیم. 

غلامی در ادامه عنوان کرد: سال جاری، همچنین موفق شدیم ۱۷ المپیادی داشته باشیم. امسال موفقیت‌های دانش‌آموزان استان فارس با بروز چندین رتبه تک‌رقمی و المپیادی‌ها و رتبه دوم المپیاد کشوری قطعاً می‌تواند پیروزی‌ها تداوم بیشتری داشته باشد. 

وی در این مراسم که با حضور دکتر شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد گفت: با حمایت و بزرگواری مسئولین استانی و شورای شهر و استاندار فارس می‌توانیم موفقیت‌های آینده را به‌خوبی رقم بزنیم. به گفته مسئول اداره سمپاد آموزش و پرورش فارس، کارگروه کنکور ویژه تشکیل شده و نمود آن در سامانه کنکور سراسری در سایت آموزش و پرورش استان فارس بارگذاری شده است و دانش‌آموزان می‌توانند آن‌ را راهنمای عمل خوبی برای خود بدانند. 

در ادامه این مراسم، از ۳۵ چهره برتر دانش‌آموزی استان فارس که در المپیادهای علمی و ورزشی به مقام برتر دست یافتند، تجلیل شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید