• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 6 شهریور 1398
کد مطلب : 75122
+
-

اعطای نشان درجه یک به خانواده سردار همدانی

رئیس بنیاد سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: مقام معظم رهبری نشان «فتح درجه یک» را به خانواده سردار شهید همدانی اعطا کردند. 

بهرام دوست‌پرست در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: مقام معظم رهبری به پاس قدردانی از رشادت‌های سردار شهید همدانی در برابر استکبار جهانی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) ۲۸ مردادماه این نشان را به خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی اعطا کردند. 

متن تقدیرنامه بدین شرح است: «به پاس ایستادگی و دفاع قهرمانانه آن شهید بزرگوار در برابر کفر و استکبار جهانی و عوامل مزدور و فریب‌خورده آنان و اعتلای جبهه مقاومت اسلامی دفاع از حریم عصمت و طهارت علیه‌السلام یک قطعه «نشان فتح درجه یک» اعطا می‌گردد. 

امید است در سایه عنایات الهی پیوسته در جبهه مجاهدین راستین علیه کفر و استکبار نشان «رضای پروردگار» را کسب کرده و نقشی سترگ در سربلندی ایران و امت اسلامی ایفا نمایند». 

فرمانده کل قوا؛ سیدعلی خامنه‌ای

گفتنی است سردار شهید حاج حسین همدانی معروف به حبیب سپاه از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و از بنیانگذاران سپاه انقلاب اسلامی در همدان و کردستان، ۱۶ مهر سال ۹۴ در حالی که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در حلب حاضر بود، به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید