• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74947
+
-

ترابی: مقایسه کالدرون و برانکو درست نیست

می‌توانیم امسال پوکر کنیم

ترابی: مقایسه کالدرون و برانکو درست نیست

امیرحسین اعظمی

فصل جدید لیگ برتر به شکل فوق‌العاده‌ای برای مهدی ترابی شروع شد. او در هفته اول یک گل تماشایی برای قرمزپوشان پایتخت زد تا پرسپولیس لیگ امسال را با برد شروع کند. ترابی اعتقاد دارد پرسپولیس امسال هم تیم خوبی دارد و می‌تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شود. مهاجم پرسپولیس در گفت‌و‌گو با همشهری از شرایط تیمش در آستانه بازی با تراکتورسازی می‌گوید.
  هفته اول با یک برد مهم و گل 3‌امتیازی تو شروع شد. حتما احساس خوبی داری.
بله، همینطور است. معمولا بازی‌های افتتاحیه شرایط خاص خودشان را دارند و ما بازی سختی داشتیم. با توجه به شرایط میزبانی اگر امتیاز از دست می‌دادیم خیلی بد می‌شد و خدا را شکر که بازی را بردیم.
   بعد از این بازی، صحبت‌های زیادی در مورد مقایسه این تیم با تیم برانکو مطرح شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
اعتقاد من این است که مقایسه برانکو و کالدرون اصلا درست نیست. هر مربی تفکرات و سلیقه خاص خودش را دارد و طبیعتا هر تیمی هم ممکن است نسبت به گذشته با تغییراتی مواجه شود. باید صبر کنیم و ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.
   بعد از گلی که زدی، خیلی‌ها بابت تصمیمی که در آن لحظه گرفتی از تو تعریف کردند. به‌نظر می‌رسید راهی جز چیپ زدن نداشتی.
خب، فضا بسیار کم بود و باید در یک لحظه تصمیم می‌گرفتم که خدا را شکر ضربه‌ام تبدیل به گل شد. دوست دارم پرسپولیس در هر بازی نتیجه بگیرد و اینکه من گل بزنم یا بازیکن دیگری، زیاد مهم نیست.
  الان از پستی که در آن بازی می‌کنی رضایت داری؟
من در سیستم 3-3-4 به‌عنوان مهاجم چپ بازی می‌کنم و از بازی در این پست راضی هستم. البته بازی به بازی شرایط من و دیگر بازیکنان بهتر می‌شود.
  به‌نظر تو پرسپولیس می‌تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شود؟
رقابت بین مدعیان قهرمانی سخت و فشرده است. تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، پدیده، تراکتورسازی و چند تیم دیگر دنبال قهرمانی هستند و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. در مورد تیم خودمان باید بگویم که پتانسیل پوکر کردن را داریم و می‌توانیم برای چهارمین سال  پیاپی قهرمان شویم. هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و نباید برای رسیدن به قهرمانی به سادگی امتیاز از دست بدهیم. هنوز راه سخت و درازی در پیش داریم.
   بازی این هفته برابر تراکتورسازی را چطور می بینی؟
تراکتور در هفته اول امتیاز از دست داد و طبیعتا در خانه خودش دنبال برد است. بازی آسانی در پیش نداریم ولی هدف ما هم برد است و می‌خواهیم آنجا هم 3امتیاز را بگیریم.باید ببینیم بازی چه شرایطی خواهد داشت ولی ما به تساوی هم راضی نیستیم. اگر قهرمانی می‌خواهیم فقط باید ببریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید