• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74866
+
-

۹۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد ایمن شد

خبرخوان
۹۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد ایمن شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده ۹۰ نقطه حادثه‌خیز کم‌هزینه و پر‌هزینه در جاده‌های این استان اصلاح شد. 
به گزارش تسنیم، «محمد نصیری ‌راد» افزود: از ابتدای امسال تاکنون 85 نقطه حادثه‌خیز کم‌هزینه زودبازده و 5 نقطه حادثه‌خیز پرهزینه دیربازده در محورهای مواصلاتی این استان اصلاح شده است.

 وی با اشاره به تعمیر مسیر یاسوج ـ سپیدان بعد از رانش و انسداد در کمترین زمان ممکن عنوان کرد: تنقیه ابنیه فنی و کانال‌های کناری، ارتقای روشنایی، ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی با خاک‌ریزی و نصب گاردریل و نیوجرسی و نصب حفاظ میانی با نیوجرسی، لکه‌گیری نقطه‌ای، بهسازی برخی از محورها، و روکش محورهای روستایی فرعی و اصلی در این مدت انجام شده است. 

نصیری‌ راد با تشریح خدمات انجام‌شده در حوزه ترمیم راه‌های آسیب‌دیده، تجدید خط‌کشی و نصب علائم اخطار انتظامی ادامه داد: در این مدت برای ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مردم و بهره‌برداران از جاده‌ها دریغ نکردیم. 
وی با اشاره به این‌که راه ارتباطی 250 روستا به دلیل باران‌های سیل‌آسای فروردین مسدود شد خاطرنشان کرد: این جاده‌ها در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه بازگشایی شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای اجرا شدن خدمات 280 میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان 120 میلیارد ریال به تکمیل پروژه‌های لکه‌گیری و روکش آسفالت در استان به تعداد 10 پروژه به میزان 52 کیلومتر است. 

نصیری ‌راد تصریح کرد: لکه‌گیری و روکش جاده گچساران- بهبهان، بهسازی و آسفالت امامزاده اسماعیل گچساران، لکه‌گیری و روکش آسفالت یاسوج- سپیدار- دهدشت و آسفالت سه‌راهی تنگ پیرزال به سه‌راهی طولیان از این جمله است. 

وی با اشاره به این‌که 10 پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل روکش آسفالت گچساران- بهبهان به طول 4 کیلومتر، بهسازی وآسفالت راه روستایی امامزاده اسماعیل گچساران به طول 2 کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی بیدک تلخاب باشت به طول 4 کیلومتر، روکش آسفالت راه تنگ پیرزال به سه‌راهی طولیان به طول 6 کیلومتر، روکش آسفالت سوق- چنگلوا به طول 5 کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی امامزاده سید محمید به طول 5 کیلومتر، روکش راه روستایی گراب- آبمورد لوداب به طول 5 کیلومتر، روکش یاسوج- اقلید به طول 4‌کیلومتر و روکش آسفالت بهرام‌بیگی به طول 3‌کیلومتر است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید