• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74840
+
-

اردبیل؛ میزبان مسابقات‌دوومیدانی بانوان‌کارگر

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری استان اردبیل از برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی بانوان کارگر کشور از ۸ تا ۱۰ شهریور ماه به میزبانی اردبیل خبر داد. «علی مهری» در گفت‌وگو با مهر از برگزاری این رقابت‌ها از ۸ تا ۱۰ شهریور در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی تختی خبر داد و گفت: 2 تیم «درمانگاه شوک» و «منتخب کارگران» از استان اردبیل در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. 

وی افزود: ورزشکارانی که در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور حائز مقام شوند به عضویت تیم‌ملی درآمده و در مسابقات جهانی کارگران شرکت خواهند کرد.این مسئول تأکید کرد: با توجه به سابقه و تجربه ورزشکاران کارگر اردبیلی انتظار درخشش و کسب عناوین متعدد در مسابقات قهرمانی کشور وجود دارد.

مهری ادامه داد: بنا به دستورالعمل فدراسیون ورزش‌های کارگری به همه استان‌ها شرایط حضور در این رقابت‌ها اعلام شده تا هر استان در قالب یک تیم هفت نفره امکان شرکت در مسابقات مذکور را داشته باشد. به گفته وی، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کارگران کشور در ۱۴ ماده اعم از دو سرعت، دو ۲۰۰ متر و ۱۱۰ متر با مانع، پرش طول، پرش سه‌گام، پرش ارتفاع و رشته‌های مشابه دیگر برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش‌های کارگری استان اردبیل به موفقیت اخیر ورزشکار بانوی اردبیلی در مسابقات جهانی نیز اشاره کرد و گفت: «حدیث احمدی» در قالب تیم‌ملی ورزش‌های کارگری در مسابقات جهانی کارگران به میزبانی اسپانیا در رشته‌های پرش طول و سه‌گام موفق به کسب 2 مدال ارزشمند برنز شد و با توجه به آمادگی بالای خود از شانس نخست کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی کشور برخوردار است. 

وی به دیگر مسابقات در نظر گرفته شده ورزشی برای کارگران اشاره کرد و افزود: سومین جشنواره خانوادگی تفریحی و ورزشی کارگران طی ماه جاری در بندر انزلی برگزار خواهد شد که از استان اردبیل نیز 2 خانواده چهارنفره شناسایی شدند تا در این جشنواره حاضر شوند. 

این مسئول ادامه داد: تیم سه‌نفره «درمانگاه شوک اردبیل» نیز به نمایندگی از ورزشکاران استان اردبیل از ششم شهریور در مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان گرگان شرکت خواهند کرد. رئیس هیأت ورزش‌های کارگری استان به موفقیت اخیر ورزشکاران کارگر اردبیلی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار تیم منتخب دارت استان اردبیل در هفته گذشته در مسابقات ورزش‌های کارگری کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید