• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 4 شهریور 1398
کد مطلب : 74570
+
-

بهره‌برداری از 7 پروژه در عسلویه

بهره‌برداری از 7 پروژه در عسلویه

همزمان با هفته دولت، 70 پروژه‌ عمرانی شهرستان عسلویه با اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. در این روز پروژه‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی، برق‌رسانی و عمران شهری و روستایی عسلویه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، دیر، کنگان و جم، استاندار و تنی چند از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه افتتاح شد.

 به گزارش مهر استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح خط انتقال برق 132 کیلوولت عسلویه اظهار کرد: در این روز مدرسه هشت‌کلاسه استثنایی روستای بستانو در زمینی به مساحت 1158 متر‌ مربع و 25 میلیارد ریال از اعتبار نفت به بهره‌برداری رسید.

«عبدالکریم گراوند» با اشاره به افتتاح ورودی شهر چاه مبارک عسلویه خاطرنشان کرد: این پروژه در 3 فاز با اعتبار 42 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت. وی از افتتاح اینترنت پرسرعت روستای بندو خبر داد و افزود: طرح 3G روستای بندو با 7 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های عمران روستایی عسلویه گفت: بلوار ورودی روستای زبار به طول یک کیلومتر و اعتبار 5/175 میلیارد ریال و زمین ورزشی روستای بساتین در زمینی به مساحت 10 هزار متر‌ مربع و 25 میلیارد ریال افتتاح شد. گراوند با بیان این‌که در روز اول، طرح‌های دیگر عمرانی در عسلویه افتتاح شد افزود: همزمان با نخستین روز از هفته دولت پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه با اعتبار 440 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.


گلایه استاندار از آب‌رسانی سیار به روستاها

استاندار بوشهر عنوان کرد: پذیرفتنی نیست بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی آب‌رسانی به روستاها با تانکر انجام شود.  «عبدالکریم گراوند» در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آب‌رسانی به روستاهای فاقد آب شهرستان دیر گفت: امیدواریم که پس از هفته دولت، اعتبار این پروژه به صورت 100 درصد تخصیص یابد تا در دهه فجر شاهد آب‌رسانی کامل به 4 روستای بدون آب در دیر باشیم. 


اعتبارات لازم برای آب‌رسانی به داخل روستاها تخصیص یابد

نماینده جنوب استان بوشهر عنوان کرد: اقدامات شایسته‌ای در دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات مردم صورت گرفته و شاهد اجرای طرح‌های زیادی هستیم. 

«سکینه الماسی» بیان کرد: انتظار داریم اعتبارات لازم برای آب‌رسانی به داخل روستاها نیز تخصیص یابد تا این پروژه در دهه فجر رسما افتتاح شود و آب‌رسانی به روستاها انجام گیرد.  مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر اظهار کرد: پروژه فاز 2 خط انتقال آب مجتمع دُمیگز عملیات آب‌رسانی به 4 روستای بدون آب را انجام خواهد داد. 

«روح‌الله طاهریان‌پور» افزود: این پروژه دارای خط انتقال به طول 10 کیلومتر است و برای اجرای آن 2 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه خواهد شد. وی یادآور شد: خط آب‌رسانی بردخون کهنه نیز در هفته دولت و با اعتبار 5/2 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید