• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73765
+
-

صدای استان‌ها

  جمع نکردن زباله‌ها
یک هفته است ماموران شهرداری ارومیه سطل‌های زباله چند منطقه را تخلیه نکرده‌اند که موجب ایجاد مشکلات زیادی شده است. خیابان‌های میرداماد، سلطانی، بهداری و ابوذر از جمله این مناطق هستند.
محمدی از آذربایجان ‌غربی

  مشکل آب آشامیدنی روستایی
روستای آقبلاغ مصطفیخان از توابع شهرستان نمین با وجود چند چاه عمیق با مشکل تامین آب آشامیدنی مواجه شده است. روزانه هزاران لیتر آب از این چاه‌ها به شهر اردبیل منتقل می‌شود، اما اهالی روستا فقط چند ساعت در روز آب دارند.  
حسین دادخواه، رئیس شورای اسلامی بخش ویلکیچ از اردبیل

  ساماندهی ورودی کوچه وامق
کوچه وامق واقع در بلوار شهید بهشتی در کنار زیرگذر میدان مهدیه، دسترسی مناسبی به این بلوار ندارد. محل ورود و خروج خودروها به این کوچه به دلیل باریک بودن خط عبوری از کنار پل، حادثه‌خیز است. مسئولان به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای این کوچه اقدام کنند.
ابراهیمی نسب از یزد 

  خط‌کشی خیابان‌ها
بسیاری از خیابان‌ها بعد از عملیات عمرانی هنوز خط‌کشی نشده است. نداشتن خط‌کشی موجب آشفتگی در رانندگی می‌شود. در بسیاری از جاها نیز خط‌کشی‌ها کمرنگ شده است. 
صبوری از زنجان

   داروی بیماران خاص
چرا بعد از نوسان ارزی، داروهای خارجی مخصوص بیماران خاص کمیاب یا نایاب شده است؟ به هر داروخانه‌ای که مراجعه می‌کنیم، جواب روشن نمی‌گیریم. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
کرمی از همدان

  طولانی شدن ساخت بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک
روند ساخت بنای جدید بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک طولانی شده است. از مسئولان مربوطه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر این پروژه را به بهره‌برداری برسانند.
حیدری از مرکزی 

  چاله در اتوبان
در اتوبان شرقی شهر کرمانشاه چاله‌های بزرگی وجود دارد که موجب آسیب به جلوبندی خودرو می‌شود. چرا مسئولان برای ترمیم این چاله‌ها اقدام نمی‌کنند.
یک شهروند از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید