• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 26 مرداد 1398
کد مطلب : 72894
+
-

بورس بلور در قلب طهران قدیم


سال‌هاست که بازار شوش تهران به بورس چینی، کریستال، بلور و لوازم برقی آشپزخانه تبدیل شده و همین اتفاق دامنه انتخاب گسترده و قیمت مناسب را نیز به همراه داشته است.

در بازار شوش تهران یعنی محدوده میدان شوش و خیابان صابونیان، تنوع قیمت و کیفیت کالا حرف اول را می‌زند و انواع برندهای مختلف ایرانی و خارجی در معرض دید خریدار قرار دارد که حق انتخاب بیشتری به او می‌دهد.

این بازار روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب باز است و در نیمه دوم سال یک ساعت زودتر تعطیل می‌شود البته این ساعت کاری در روزهای پنجشنبه و روزهای تعطیل نیز صدق می‌کند، با این تفاوت‌ که از ساعت ۳ بعدازظهر پنجشنبه، پاساژها تعطیل می‌شوند و فقط مغازه‌های خیابان اصلی باز است و در روزهای تعطیل تعداد کمتری از مغازه‌ها باز می‌مانند.

به گواه خریداران، به‌واسطه رقابتی که در این بازار وجود دارد، قیمت اجناس حتی با در نظر گرفتن هزینه رفت‌وآمد نسبت به شهرستان‌ها هم پایین‌تر است و فرصت پیدا کردن اجناس دلخواه با کمی گشت‌وگذار برای همه خریداران وجود دارد.

اگر شهروندان تهرانی قصد مراجعه به این بازار را دارند باید به این نکته توجه کنند که بازار شوش در محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد و در سفر با خودروی شخصی باید حواسشان به سهمیه ورود به طرح باشد. ضمنا برای پارک خودرو در محدوده بازار شوش چندین پارکینگ عمومی (اعم از خصوصی و دولتی) وجود دارد و برخی از پاساژهای بزرگ این بازار نیز دارای پارکینگ هستند.

کسبه این بازار توصیه می‌کنند مراجعان این بازار در روزهای جمعه و تعطیل به‌هیچ‌عنوان خودروی خود را در پایین خیابان صابونیان یعنی محدوده بعد از کاخ جوانان تا ابتدای بعثت پارک نکنند تا از جریمه پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی یا حمل خودرو با جرثقیل در امان بمانند.

تهرانی‌ها می‌توانند با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی به این بازار دسترسی پیدا کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید