• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 24 مرداد 1398
کد مطلب : 72596
+
-

رباینده نوزاد پسر از بخش زنان و زایمان بیمارستان شهریار از انگیزه عجیب خود گفت

می‌خواستم شوهرم را بازگردانم

می‌خواستم شوهرم را بازگردانم

2روز پس از بازگشت آراد کوچولو به آغوش گرم خانواده‌اش، مأموران پلیس موفق به دستگیری زنی شدند که خرداد امسال این نوزاد را از بخش زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی شهریار ربوده بود.
به گزارش همشهری، حوالی ظهر یکشنبه گذشته بود که آراد کوچولو، 68 روز پس از آنکه توسط پرستار قلابی از بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهریار ربوده شد، در مقابل مسجد ولی‌عصر این شهر رها شد و مردم با دیدن او و نامه‌هایی که همراهش بود، وی را تحویل پلیس دادند و به این ترتیب پدر و مادرش توانستند پس از گذشت بیش از 2ماه، نوزادشان را بار دیگر در آغوش بگیرند. پس از پیدا شدن آراد، تحقیقات پلیس برای دستگیری زن کودک‌ربا همچنان ادامه داشت تا اینکه سه‌شنبه گذشته اتفاق عجیبی رخ داد که باعث دستگیری این زن شد.
جواد حسینی، پدر آراد در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: روز سه‌شنبه به‌همراه یکی از افسران پلیس برای پیگیری پرونده پسرم به بیمارستان رفته بودیم. قرار بود آزمایش کف پا و دی‌ان‌ای بگیریم تا کاملا مشخص شود که نوزاد پیدا شده، همان پسر ربوده شده من است. در بیمارستان که بودیم، گوشی‌ام زنگ خورد. شماره‌ای ناشناس از یکی از شهرهای غربی کشور بود. جواب دادم و پشت خط مردی بود که می‌گفت رباینده پسرم را می‌شناسد. گفت که او زنی به نام «ف» است که صاحب 2آپارتمان در شهریار است و حتی کد ملی و 2 شماره تلفن او را هم به من داد. این مرد مدعی بود که «ف» برای او هم دردسر ایجاد و زندگی‌اش را مختل کرده و او پس از اینکه عکس وی را در رسانه‌ها دیده، او را شناخته و با پیدا کردن شماره تلفن من، تصمیم گرفته که «ف» را لو بدهد.
پدر آراد ادامه داد: مرد ناشناس همه اطلاعات مربوط به آن زن را برایم فرستاد. من هم آنها را در اختیار همان افسری قرار دادم که با من به بیمارستان آمده بود و بعد با هم به اداره آگاهی رفتیم. در آنجا مأموران مشخصات «ف» را در سیستم پلیس وارد کردند و تصاویری از او به‌دست آوردند. سپس همسرم را به اداره آگاهی دعوت کردند و او پس از دیدن عکس‌ها، آن زن را شناخت. همسرم تأیید کرد که «ف» همان کسی است که 14خردادماه و چند ساعت پس از به دنیا آمدن پسرم، به‌عنوان پرستار وارد بخش زنان و زایمان شد و بعد از چک کردن وضعیت مادران و نوزادان به بهانه‌ اینکه مشکلی برای آراد به‌وجود آمده، او را با خود برد و ناپدید شد. وی گفت: با مشخص شدن این موضوع، مأموران راهی محل زندگی این زن شدند و او را دستگیر کردند. وی نیز پس از انتقال به اداره آگاهی به دزدیدن پسرم اعتراف کرد و گفت که مدتی قبل با مردی ازدواج موقت کرده اما آن مرد او را رها کرده و وی تصمیم گرفته نوزادی ربوده و به شوهرش بگوید که از او بچه‌دار شده تا وی را مجبور کند که به زندگی با او ادامه دهد.
براساس این گزارش، ساعتی پس از دستگیری زن کودک‌ربا، حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار نیز با تأیید این خبر، گفت: این زن اعتراف کرده که خودش نوزاد را ربوده و خودش نیز پس از گذشت بیش از 2ماه، نوزاد را در مسجد شهریار گذاشته تا به خانواده‌اش تحویل داده شود. وی ادامه داد: این زن مدعی شده که نوزاد را برای خود به سرقت برده تا به شوهرش که او را رها کرده بود بگوید از زندگی مشترک با وی دارای فرزندی است و همسرش مجبور شود به زندگی مشترک با وی بازگردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :