• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71422
+
-

سارقان ترمز خودروهای سنگین به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان تجهیزات و ترمز خودروهای سنگین با ۲۵۰ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ «محمد نادربیگی» اظهار کرد: اعضای این باند کلاهبرداری اقدام به سرقت سیستم ترمز از خودروهای سنگین و ترانزیت خارجی در آزادراه‌های کشور به‌ویژه استان‌های تهران و البرز کرده بودند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی البرز قرار گرفت. وی افزود: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد زمانی که رانندگان خودروهای سنگین خودرو خود را در حاشیه اتوبان تهران– کرج و کرج- قزوین پارک کرده و درحال استراحت بودند، سارقان اقدام به سرقت سیستم ترمز خودرو کرده و رانندگان زمان حرکت متوجه سرقت سیستم ترمز 
می‌شدند. رئیس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی البرز با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات گسترده یکی از سارقان سابقه‌دار را شناسایی کرد و با تمرکز بر فعالیت‌های نامبرده مشخص شد که وی نیز راننده خودرو سنگین است که به همراه 6 نفر دیگر با تشکیل یک باند اقدام به سرقت در محورهای اصلی تهران و البرز می‌کنند. این مسئول افزود: با اقدامات گسترده پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات همزمان 7 نفر از متهمان که از سارقان سابقه‌دارند، دستگیر شدند.

وی گفت: بررسی‌ها نشان داد که یکی از اعضای باند نیز به جرم قتل یک کارگر ساختمانی در جاده کرج- چالوس تحت تعقیب قضایی بوده است.
رئیس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: متهمان به ۲۵۰ فقره سرقت ترمز ABS خودروهای تریلر و ترانزیت خارجی در کشور اعتراف کردند.
وی گفت: این باند در هنگام شب و زمان استراحت رانندگان در حاشیه اتوبان‌ها و آزادراه‌ها اقدام به سرقت کرده و اموال مسروقه را به 2 مالخر به قیمت پایین‌تر از ارزش واقعی فروخته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید