• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71147
+
-

با مردم

با مردم











سخنی با شما
خوانندگان گرانقدر روزنامه همشهری؛ این ستون فقط پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و سعی می‌کند با اطلاع‌رسانی قدمی هر چند کوچک برای حل مشکلات همشهریان در گوشه و کنار کشور بردارد؛ بنابراین قادر به حل مشکلات شما، پرداخت پول، کمک‌هزینه و... نیست. از سوی دیگر چاپ مشکلات شما در این ستون مستلزم پرداخت هزینه نیست و پیام شما پس از شنیده شدن یا خواندن در نوبت انتشار قرار می‌گیرد. پیام‌های ارسالی شما هر چه کوتاه‌تر باشد، بهتر است و پیام‌های حاوی فحاشی و کلمات نامناسب قطعا برای چاپ تأیید نخواهند شد. چنانچه می‌دانید کدام مسئول یا سازمان باید مشکل شما را بررسی و رفع کند، می‌توانید آن سازمان را معرفی کنید.
سرویس سخنگاه

همسان‌سازی حقوق‌ها چه شد؟
با 31سال سابقه تأمین اجتماعی مستمری‌بگیر شدم و 10سال است منتظر همسان‌سازی حقوق‌ها هستم. سال 97 اعلام شد شورای نگهبان همسان‌سازی را تأیید کرده و قرار شده به تدریج از سال 98 اعمال شود. 5 ماه از سال 98 گذشته و خبری از آن نیست.
بازنشسته 75ساله

وضعیت اسفبار رسیدگی به بیماران در بیمارستان «حکیم» نیشابور
وضعیت رسیدگی به بیماران در بیمارستان‌های دولتی از جمله بیمارستان حکیم نیشابور اسفبار است و اگر همراه بیمار نباشد، بیمار برای امور شخصی‌اش معطل خواهد ماند. بدتر اینکه پزشکان عموما تلفنی بیماران را از طریق پرستار بخش، ویزیت کرده و کمتر به بیماران سرکشی می‌کنند.
زهرایی از نیشابور

نبود خط‌کشی در جاده چالوس و شمشک
در مسیر جاده چالوس به کرج و نیز قوچک به شمشک هرازگاهی تابلوی «بین خطوط برانید» مشاهده می‌شود اما خطی نیست که بین آن برانیم! خط در بعضی جاها کمرنگ شده و برخی نقاط پس از ترمیم خط‌کشی ندارد.
شیرازی از تهران

وضعیت نظافت محله اُزگُل
خیابان‌ها و کوچه‌های ازگل به‌درستی نظافت نمی‌شود و فضای سبز آن در اغلب نقاط تبدیل به زباله‌دانی شده است. همچنین دور سطل‌های زباله کثیف و جوی‌ها پر از آشغال است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
محسنی از ساکنان ازگل

فرزندان جانبازان زن از حقوق آنها برخوردار نیستند
خانمی با جانبازی 54درصد هستم که همسرم بیمار قلبی است و جراحی قلب باز کرده و بازنشسته شرکت نفت است. هر چه تلاش می‌کنم دخترم را که تنها سرپرست ماست، در جایی مشغول به کار کنم قانون به‌کارگیری فرزندان جانبازان فقط شامل مردان می‌شود و شامل زنان نیست! آیا در قانون چنین چیزی دیده نشده که تنها سرپرست یک جانباز دارای شغل مناسب باشد؟
بانوی جانباز از خوزستان
 
جلوی ساخت و سازهای منطقه یک را بگیرند
از مسئولان تقاضا داریم همانطور که جلوی ساخت‌وسازهای منطقه 22را گرفته‌اند، جلوی ادامه تخریب باغ‌ها و ساخت‌وسازهای منطقه یک را نیز بگیرند.
خانم رضایی از منطقه یک

کاش صداوسیما در مورد مناطق محروم سریالی می‌ساخت
صداوسیما به جای اینکه سریالی برای تخریب وزیر خارجه یا سایرین بسازد، شایسته بود به جای گاندو سریالی در مورد محرومیت سیستان و بلوچستان یا زیبایی‌های این استان می‌ساخت.
ضامن از زابل

وانت‌های دوره‌گرد در فلکه سوم تهرانپارس
وانت‌های دوره‌گرد که خریدار آهن‌آلات قراضه و لوازم خانگی کهنه هستند، آسایش اهالی را در فلکه سوم تهرانپارس مختل کرده‌اند.
یعقوبی از تهران

پرونده جانبازی مرا مسدود کردند
جانباز شیمیایی هستم که پرونده شیمیایی شدن و ترکش دارم و مدارک و مستندات آن قابل ارائه است. اما بنیاد بعد از یکی، دو کمیسیون پرونده‌ام را مسدود کرده و از پرداخت حق و حقوقم خودداری می‌کند.
بهروز علیپور از گیلان

ملک خیابان فرجام زندگی را مختل کرده است
ساخت ملکی در خیابان فرجام واقع در نارمک از فروردین‌ماه زندگی اهالی را مختل کرده است. شهرداری چند بار با این ملک برخورد کرده اما ادامه تخلفات آن به‌رغم برخورد شهرداری باعث مختل شدن زندگی و کسب و کار اهالی شده است. از مسئولان شهرداری منطقه4، ناحیه 4 توقع رسیدگی داریم.
ملکی از نارمک

این خبر را به اشتراک بگذارید