پلیس در تعقیب چند نفر از اراذل و اوباش است که با حمله به سوی آتشنشانان که مشغول اطفای حریق بودند آنها را با چاقو مجروح کردهاند.
فرهاد خاکیان، مدیر روابط عمومی شهرستان شهرکرد در اینباره به ایلنا گفت: شامگاه دوشنبه به آتشنشانی شهرکرد خبر رسید که علفهای خشک پارک ملت دچار حریق شده است. بهدنبال این خبر 2نفر از آتشنشانان راهی محل حادثه شدند. در شرایطی که همکارانم در حال مهار آتشسوزی بودند تعدادی از اراذل و اوباش با آنها درگیر شدند و آنها را با چاقو از ناحیه سر و صورت مجروح کردند. وی ادامه داد: بهدنبال این حادثه آتشنشانان مصدوم به بیمارستان شهرکرد منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند و تلاش پلیس برای شناسایی اوباش آغاز شده و تیمهای مختلفی از پلیس بهدنبال دستگیری آنها هستند.
مجروح کردن آتشنشانان با چاقو در عملیات اطفای حریق
در همینه زمینه :