• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71142
+
-

پلیس در تعقیب سارق مسلح طلافروشی


پلیس در تعقیب سارق مسلحی است که پس از سرقت یک کیلو طلا از طلافروشی، فراری شد.
به گزارش همشهری، ساعت 11صبح یکشنبه گزارش سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شمال تهران به پلیس اعلام شد. مأموران پس از حضور در مغازه متوجه شدند که سارق مسلحی حدود یک کیلو طلا دزدیده و فرار کرده است. پسرجوانی که به دام سارق مسلح گرفتار شده بود، درخصوص جزئیات سرقت گفت: طلافروشی متعلق به پدرم است و ما با هم کار می‌کنیم. روز حادثه در مغازه تنها بودم که ناگهان مردی جوان وارد مغازه شد.
ابتدا تصور کردم مشتری است اما وقتی اسلحه‌ای از کوله‌اش بیرون آورد و به سمت من نشانه گرفت، متوجه نیت او شدم که قصد سرقت دارد. درحالی‌که به‌شدت وحشت کرده بودم، التماس کردم که هرچه طلا می‌خواهد بردارد اما جانم را نگیرد. او با چسب و بست دستان مرا به میله مغازه بست و درحالی‌که همچنان اسلحه را به سمتم گرفته بود، هرچه طلا در ویترین داخل مغازه بود را داخل ‌کوله‌اش ریخت. پس از آن سراغ هارد دوربین مداربسته مغازه رفت و حتی آن را هم سرقت کرد تا مبادا تصویرش شناسایی شود. وی ادامه داد: سارق پس از سرقت فرار کرد و من درحالی‌که با دست و پای بسته داخل مغازه بودم، سعی داشتم خودم را نجات بدهم اما نتوانستم. منتظر نشستم تا یک مشتری رسید و دستانم را باز کرد.
پس از آن به پلیس زنگ زدم. وی گفت: وقتی پدرم رسید، برآورد کرده و متوجه شدیم که حدود یک کیلو طلا از داخل ویترین مغازه سرقت شده است. هم‌اکنون پرونده سرقت از طلافروشی در دادسرای ویژه سرقت تشکیل شده و تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا سارق مسلح را شناسایی و دستگیرکنند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید