• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70847
+
-

با مردم

با مردم










سخنی با شما
مخاطبان گرانقدر روزنامه همشهری و همراهان همیشگی ستون با مردم از اینکه ما را امین خود می‌دانید و مسائل، مشکلات و تنگناهای جامعه و خود را با ما در میان می‌گذارید، سپاسگزاریم. لطفا زمان ارسال پیام از طریق سامانه پیامکی، پیامگیر صوتی، سامانه روابط عمومی، تلگرام با مردم یا تلفن ثابت توجه فرمایید که پیام شما حداکثر در یک پاراگراف 100کلمه‌ای قابل چاپ است، بنابراین تا حد ممکن پیام خود را کوتاه و موجز ارسال بفرمایید.
سرویس سخنگاه
 
هر که هرچه دلش خواست
همسان‌نبودن نرخ ویزیت در مطب پزشکان و ناکافی‌بودن نظارت بر این امر باعث‌شده هر مطبی یک نرخی برای ویزیت پزشکی داشته باشد که این یک تخلف و سوءاستفاده بزرگ و علنی از شغل مقدس پزشکی است. از مسئولان تقاضای رسیدگی و برخورد جدی داریم.
شفیعی از اصفهان

درختان میدان47 نارمک خشک یا قطع شده‌اند
از کارشناسان شهرداری منطقه 4 تقاضا دارم با مراجعه به میدان 47نارمک علت خشک‌شدن درختان و قطع تعدادی از آنها را بررسی کنند. هم‌اکنون گفته می‌شود سایر درختان تنومند نیز در معرض قطع‌شدن هستند.
رنجبر از میدان 47 نارمک

وعده سر‌خرمن به معلمان محقق نشد
زمستان به معلمان وعده دادند که حقوق معوقشان را تا بهار پرداخت خواهند کرد اما اکنون که به نیمه‌ماه پنجم سال رسیده‌ایم خبری از این پرداخت‌ها نشده است.
جمالی از زنجان

حذف صفرها، راه دلالان را هموار می‌کند
حذف صفر از وجه رایج مملکت، موجب هموار‌شدن راه دلالان در جامعه می‌شود و نفعی برای عموم مردم ندارد. مسئولان بیشتر روی این موضوع تمرکز کنند.
ایراندوست از تهران

وجهه پلیس با برخی طرح‌ها آسیب می‌بیند
برخی طرح‌ها ازجمله طرح امنیت اخلاقی به وجهه ارزشمند پلیس خدمتگزار آسیب جدی می‌زند. لطفا مسئولان فکری برای این موضوع بکنند.
کاوه از ری

سروصدای اتوبان امام علی اهالی را کلافه کرده است
از شهرداری منطقه4 تقاضا دارم فکری برای سروصدای اتوبان امام علی برای اهالی مجاور آن بکنند. در خیابان هفتم آذر، جنب اتوبان امام علی یک ساعت هم نمی‌توان آرامش داشت. مسئولان به بازدید این منطقه بیایند.
نظری از تهران

سطل زباله بسیار بدبو در کن
یک سطل زباله بسیار بدبو در خیابان بالون در محله کن جنب مسجد حضرت ابوالفضل(ع) وجود دارد که از شدت تعفن نمی‌شود از کنار آن رد شد. تقاضای جایگزینی سطل زباله را داریم.
علی قویدل از کن -محله بالون

سلب آسایش ساکنان اختیاریه شمالی
 در خیابان اختیاریه شمالی، خیابان تسلیمی، انتهای نماززاده، کوچه گل و بن‌بست دادآفرین مجوز تخریب و نوسازی 3واحد مجاور به‌طور همزمان صادر شده که به‌خاطر آلودگی صوتی بی‌حد و حصر به‌طور شبانه‌روزی آرامش و استراحت از همسایگان این ساختمان‌ها سلب شده و چندین‌بار به تلفن 137شکایت برده‌ایم ولی اقدام مؤثری انجام نگرفته است!
جوادزاده از اختیاریه

عوارض خروجی رقم شناور داشته باشد
عوارض خروج یکسان برای همه، عادلانه نیست و درست‌تر این است که مثلا برای کشورهای نزدیک مجانی باشد، برای دانشجوها ارزان‌تر باشد، برای ماموریت رقمی دیگر و توریستی هم همینطور.
بهرامی از آمل

آزمایش‌های سالانه، جزو مدارک درخواستی امور مختلف شود
برای اینکه عامه مردم به اجبار آزمایش‌های دوره‌ای سالانه و چکاپ کامل بدن(جهت سلامتی جسمی و روحی) خود را انجام دهند، پیشنهاد می‌شود در مواقع ارائه مدارک برای هر کار اداری، ثبت‌نام و... پاسخ آزمایش‌ها جزو مدارک قرار گیرد و الزاما مطالبه شود.
محبعلی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید