• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70596
+
-

مشارکت کارکنان موسسه همشهری در اهدای خون

خبرها
مشارکت کارکنان موسسه همشهری در اهدای خون

طبق سنوات سال‌های گذشته به دعوت پایگاه بسیج موسسه همشهری، سازمان انتقال خون استان تهران با کادر پزشکی 10‌نفره در موسسه همشهری حاضر شدند. 
اسماعیل جعفری، مسئول واحد سیار انتقال خون استان تهران در این زمینه گفت: به همت بسیج موسسه همشهری برای سومین سال متوالی واحد سیار انتقال خون در روزنامه همشهری برای اهدای خون کارکنان این روزنامه حضور یافت که استقبال خوبی از سوی کارکنان این روزنامه انجام شد. جعفری در ادامه افزود: اهدای خون جهت سلامتی برای پرسنل شاغل در ادارات خیلی مفید است. در این زمینه انتقال خون تهران هر سال از روز 9 مرداد ماه روز اهدای خون با کادرهای مجرب شامل پزشک، تکنسین فنی و پرستارهای باتجربه این سازمان جهت معاینه‌های اولیه و مشاوره‌های پزشکی طبق بخشنامه‌های به روز سازمان انتقال خون در ادارات دولتی برای کار خداپسندانه شرکت می‌کنند که خوشبختانه روزنامه همشهری هر ساله استقبال خوبی از این کار خداپسندانه انجام می‌دهد. 
جعفری در پایان گفت: جا دارد از طرف خودم و مدیران سازمان انتقال خون استان تهران از مدیران، کارکنان روزنامه همشهری و پایگاه بسیج شهید کربلایی‌احمد که این فضا را هر ساله فراهم می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را بنمایم. با حضور جمعی از مدیران، کارکنان و بسیجیان موسسه همشهری 80 نفر از کارکنان این موسسه در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید