• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70397
+
-

۱۱ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور کرمان - بم

تصادف زنجیره‌ای 4 خودرو سواری با یکدیگر در کیلومتر ۵۰ محور کرمان - بم ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت. 

به گزارش ایرنا، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان گفت: 7 نفر از مصدومان حادثه برخورد 4 خودرو محور کرمان - بم در محل به صورت سرپایی درمان شدند. 

«سیدمحمد صابری» افزود: همچنین 4 نفر از مصدومان با حال عمومی مناسب به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند. 

وی مصدومان این حادثه را 5 مرد، 4 زن و ۲ کودک با رده سنی 3 تا ۴۳ ساله عنوان کرد و گفت: نیروهای اورژانس بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه به محل وقوع عزیمت کردند. 


5 مصدوم در برخورد زانتیا و پراید 

برخورد زانتیا و پراید نیز در کیلومتر ۱۰ محور هفت‌باغ کرمان 5 مصدوم برجای گذاشت. 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان افزود: برخورد زانتیا و پراید ساعت ۱۱:52 ظهر شنبه اتفاق افتاده است. 

«سیدمحمد صابری» از اعزام ۲ کد آمبولانس به محل حادثه در محور هفت‌باغ کرمان اشاره و تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید باهنر کرمان اعزام شدند. 
وی گفت: مصدومان حادثه محور 7 باغ شامل ۲ پسربچه 7 و ۱۰ ساله، یک آقا و ۲ خانم با میانگین سنی ۲۸ تا ۳۲ سال هستند. 


تصادف در جاده کهنوج یک کشته بر جای گذاشت

همچنین بر اثر برخورد یک خودرو پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت و یک خودرو پژو دیگر در محور مواصلاتی منوجان - کهنوج، راکب موتورسیکلت فوت شد و 5 نفر نیز مصدوم شدند. 
فرمانده قرارگاه پلیس‌راه جنوب کرمان گفت: گزارش یک تصادف منجر به فوت در کیلومتر 19 محور منوجان - کهنوج اعلام و بلافاصله یک تیم از قرارگاه به محل حادثه اعزام شد. 
سرهنگ «دادمولا آبکار» افزود: پس از بررسی تیم کارشناسی، علت تصادف انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز خودرو ۴۰۵ اعلام شد. 

وی گفت: در این سانحه خودرو ۴۰۵ پس از برخورد با موتورسیکلت با یک خودرو ۴۰۵ دیگر برخورد می‌کند که در این سانحه به دلیل شدت جراحات وارد‌شده راننده موتورسیکلت در دم فوت کرد. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی 5 نفر از سرنشینان ۲ خودرو ۴۰۵ مصدوم شدند که توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج برای مداوا منتقل شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید