• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70309
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


برخی مدیران هنوز حقوق 50میلیون‌ تومانی دارند
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در گفت‌وگو با فارس ابراز تأسف کرد که هنوز اسامی حقوق‌بگیران نجومی به‌طور مشخص اعلام نشده است اما اخیراً رئیس صندوق بازنشستگی کشور که هیأت مدیره خود را مشخص و معرفی کرده است که چقدر حقوق می‌گیرند دیدیم که مبلغ ۳۰ میلیون، ۲۷ میلیون و ۵۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی همچنین بیان کرد: شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی عموماً حقوق‌های فوق را دریافت می‌کنند، این اطلاعات ما مربوط به 2هفته گذشته است.

  افشاگری یک نماینده از کالاهای قاچاق در گمرک
امیرخجسته، نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بازدید خود و هیأت پارلمانی از گمرکات استان خوزستان گفت:‌ در ادامه این بازدیدها 8 هزار و 200 تن میلگرد کشف شد که با استفاده از کارت بازرگانی یکبار مصرف و اظهار خلاف واقع، فرد مورد نظر قصد داشت این میلگردها را به قصد صادرات از کشور خارج کند. وی اظهار داشت: در بازدیدی که از بندر امام خمینی به عمل آمد سه و نیم میلیون تن کالای اساسی انبار شده بود. خجسته خاطرنشان کرد: همچنین در بازدیدی که از گمرک اهواز به عمل آمد مشخص شد 36هزار کولر از طریق گمرک بندر خرمشهر به‌صورت قاچاق به کشور وارد شده و در گمرک این بندر انبار شده است و مقدار زیادی خودرو که ورود آن به کشور ممنوع است در گمرک بندر خرمشهر وجود داشت.

استادان بیشتراز دانشجویان هستند
محمد منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت با انتقاد از توسعه بی‌رویه دانشگاه‌ها بدون توجه به طرح آمایش، عنوان کرد: امروز در برخی دانشگاه‌ها تعداد استادان از دانشجویان بیشتر است و در این راستا باید رشد جمعیت در توسعه دانشگاه‌ها مدنظر باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید