• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70299
+
-

در حاشیه سیاست

در حاشیه سیاست
در حاشیه سیاست


عیادت قالیباف از احمدی‌نژاد!
طی چند روز اخیر برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از دیدار محمود احمدی‌نژاد و محمدباقر قالیباف، 2 شهردار پیشین تهران و 2 رقیب انتخابات ریاست‌جمهوری 1384 خبر دادند؛ دیداری که با توجه به رویکرد سیاسی این دو چهره بعید به‌نظر می‌رسید، اما از سوی یکی از نزدیکان قالیباف تأیید شد. محسن پیرهادی، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در صفحه توییتر خود در واکنش به این خبر نوشت: «خبر دیدار آقایان قالیباف و احمدی‌نژاد مربوط به اواخر فروردین است. گویا آقای احمدی‌نژاد چند جلسه مجمع نیامده بودند، آقای قالیباف پیگیری کردند و متوجه شدند ایشان بیمارند و با جمعی از دوستان به عیادت ایشان رفتند. یادمان باشد همه‌‌چیز در دنیا سیاست‌بازی، انتخابات و حاشیه نیست. همین.» با این حال، یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد که نخواسته نامش فاش شود، درباره دیدار احمدی‎نژاد و قالیباف، به ایرنا گفته: آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفتند و با ایشان ملاقات کردند. دلیلش را نمی‎دانم، اما اینکه علت این ملاقات، بیماری آقای احمدی‌نژاد اعلام شده، صحت ندارد.

‌حتی یک رأی ریزشی اصلاح‌طلبان به صندوق اصولگراها نمی‌رود‌
مرتضی الویری، عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره وضعیت رقیب اصلاح‌طلبان به خبرآنلاین گفته: اینکه اصولگرایان تصور کنند رأی جریان اصلاحات ریزش داشته و این ریزش قرار است سر از سبد اصولگرایان در‌آورد، اشتباهی بسیار جدی است. الویری تأکید کرده: حتی یک رأی ریزشی اصلاح‌طلبان به صندوق اصولگرایان نخواهد رفت.

واکنش مشاور رئیس‌جمهور به تعطیلی روزنامه منتقد دولت
حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در صفحه توییتر خود در واکنش به تعطیلی روزنامه «وطن امروز» که انتشارش به‌دلیل مسائل مالی متوقف شده است، نوشت: «تا فضای سایبری هست، وطن امروز نیازی به کاغذ ندارد. نیروهای جوان و باانگیزه، یاداشت‌نویس‌های جسور، تیترزن‌های قهار، گرافیست‌های نوآور و حامیان سیاسی پرتوان، این نسل از روزنامه‌نگاران تهاجمی، فقط سنگر عوض خواهند کرد.» وطن امروز یکی از روزنامه‌های منتقد دولت بود که تیترهای تند و صریحش اغلب دولت و برجام را نشانه می‌گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید