• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70239
+
-

دومین مرحله رنکینگ بزرگسالان بدمینتون کشور در قم

دومین مرحله از مسابقات رنکینگ بزرگسالان آقایان بدمینتون کشور به میزبانى استان قم در حال برگزارى است.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم این مسابقات از روز چهارشنبه ٩ مرداد در مجموعه ورزشى شهید جعفر حیدریان با حضور ١٥٠ ورزشکار و مربى و ٣٠داور و عامل اجرایى و به میزبانى استان قم آغاز شد و تا روز جمعه ١١ مرداد ادامه داشت.
در این مسابقات ٢٤نفر اول رنکینگ کشورى با ٨ نفر از برترین هاى روز اول مسابقات به مسابقه پرداختند و در نهایت نفرات برتر به اردوى تیم ملى بدمینتون دعوت شدند.

استان قم دراین مسابقات داراى ١٠ نماینده بود که ٩ نفر در روز اول به مسابقه با حریفان خود پرداختند و در این میان فقط سجاد ترابى موفق به حضور در جدول اصلى این مسابقات شد که در ادامه رقابت‌ها از گردونه خارج شد.
نماینده دوم استان قم محسن صادقیان است که در بین ٢٤ نفر اول رنکینگ کشورى قرار گرفت و به صورت مستقیم در جدول اصلى حضور یافت. صادقیان در اولین بازى خود از ساعت ١٠ صبح به میدان رفت و موفق به شکست حریف شد و به جمع 16نفر پایانی راه یافت، اما در رقابت با حریف سرشناس خود، سروش اسکندری مغلوب شد و از جدول رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات رنکینگ بزرگسالان بالاترین سطح مسابقات بدمینتون در کشور است و مرحله سوم این مسابقات نیز طی 2 ماه آینده برگزار خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید