• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70202
+
-

پیشرفت 30 درصدی ساخت سد خائیز

پیشرفت 30 درصدی ساخت سد خائیز

استاندار بوشهر پیشرفت سد خائیز تنگستان را حدود ۳۰ درصد عنوان کرد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح تخصیص اعتبار گرفتیم. 

به گزارش مهر، «عبدالکریم گراوند» در بازدید از سد خائیز شهرستان تنگستان اظهار کرد: خوشبختانه این پروژه فعال است و علی‌رغم مشکلات موجود این پروژه پیشرفت خوبی دارد.  وی با اشاره به مشکلات تامین منابع مالی این پروژه اضافه کرد: سال گذشته برای این پروژه 5 میلیارد تومان از منابع استانی و ۱۰ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه برای آن تامین اعتبار کردیم. 

استاندار بوشهر ادامه داد: در سفر سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر، این پروژه را در ردیف پروژه‌های سفر قرار دادیم و حدود ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل این پروژه پیش‌بینی شده است و در روزهای گذشته با پیگیری‌های صورت‌گرفته ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه منظور شده است. وی پیشرفت سد خائیز تنگستان را حدود ۳۰ درصد عنوان کرد و افزود: پروژه خوشبختانه به‌خوبی در حال ساخت است و در این شرایط پروژه‌های استان فعال هستند. 

گراوند با اشاره به نقش سد خائیز شهرستان تنگستان در تامین آب نخیلات بیان کرد: این طرح نقش مهمی در اقتصاد خانواده‌های کشاورزان این شهرستان دارد و امیدواریم با تامین اعتبارات شاهد تکمیل آن باشیم. وی با بیان این‌که این طرح از پروژه‌های خوب استان است خاطرنشان کرد: همه در حال تلاش برای تکمیل این طرح هستند و امیدواریم با توجه به نقش مهم پروژه شاهد تامین نقدینگی آن باشیم تا تاخیری در آن صورت نگیرد.

 استاندار بوشهر با اشاره به بازدید صورت‌گرفته از پروژه‌های منطقه دلوار گفت: مخزن آب شهر دلوار با حجم 5 هزار متر مکعب در دست انتخاب پیمانکار است و تلاش می‌شود اعتبار مورد نیاز تخصیص یابد. 
وی با اشاره به این‌که همه پروژه‌های شهرستان تنگستان فعال هستند افزود: اجرا و تکمیل پروژه‌ها باعث افزایش امید و نشاط در جامعه می‌شود و باید برای رفع مشکلات نقدینگی پروژه‌ها تلاش کنیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :