• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69607
+
-

خداحافظی مدارس سمنان با بخاری‌های نفتی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان: پیش از این برخی مدیران مدارس بخاری‌های تابشی را برای کاهش مصرف برق برداشته و بخاری‌های نفتی را جایگزین آن کرده بودند

نوسازی
خداحافظی مدارس سمنان با بخاری‌های نفتی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از هوشمندسازی 37 درصد کلاس‌های درس این استان و خداحافظی با بخاری‌های نفتی از مهر امسال خبر داد.

«سعید هژبری» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فرایند هوشمندسازی مدارس اظهارکرد: 1328 کلاس درس تاکنون در استان سمنان هوشمند شده است و خیران نیز در این بخش اهتمام قابل‌توجهی داشتند. وی گفت: 37 درصد کلاس‌های درس استان سمنان هوشمندسازی شده است که کار بسیار مهمی محسوب می‌شود.


مقاوم‌سازی 20 درصد کلاس‌ها تا پایان سال

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بیان کرد: مقاوم‌سازی یکی از اولویت‌های امسال این اداره کل است. 41 درصد مدارس استان سمنان به مقاوم‌سازی نیاز دارند و بخش اعظمی از کلاس‌های درس باید مقاوم‌سازی شوند.

هژبری افزود: در حال انعقاد قراردادهای مقاوم‌سازی مدارس هستیم و در برنامه قرار دارد تا 20 درصد کلاس‌های درس تا پایان امسال مقاوم‌سازی شود.


تجهیز 200 کلاس درس به سامانه استانداردسازی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان این‌که استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس نیز در دستور کار قرار دارد گفت: 20 تا 40 دستگاه بخاری نفتی در مدارس استان سمنان وجود دارد که تا مهر امسال به‌طور کلی بخاری‌های نفتی از مدارس این استان جمع‌آوری می‌شود.

هژبری افزود: دیگر اجازه نخواهیم داد که هیچ بخاری نفتی در کلاس‌های درس استان سمنان استفاده شود.
وی با انتقاد از برخی مدیران مدارس که بخاری‌های تابشی را برای کاهش مصرف برق برداشته و بخاری‌های نفتی را جایگزین آن کرده‌اند گفت: باید به‌شدت از چنین اقدامی پرهیز شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ادامه داد: امسال وزارت آموزش و پرورش خواسته است تا همه بخاری‌های نفتی از مدارس استان سمنان برچیده شود. همچنین 200 کلاس درس تا پایان امسال به سامانه استانداردسازی مجهز خواهند شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید