• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69554
+
-

بازار گوشت و مرغ سیستان و بلوچستان زیر ذره‌بین نظارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تمهیدات اندیشیده‌شده درباره تسهیل روند تامین، ذخیره‌سازی و توزیع گوشت قرمز و مرغ در استان خبر داد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: با تدابیری که اندیشیده شده است، روند تامین، ذخیره‌سازی و توزیع گوشت قرمز و مرغ در استان تسهیل خواهد شد. 

به گزارش همشهری «نادر میرشکار» در ادامه درباره نرخ‌گذاری قیمت جدید گوشت قرمز و و مرغ، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با دستگاه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی مرتبط، قیمت‌ها اعلام خواهد شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این جلسه ضمن تاکید بر افزایش نظارت‌ها بر شبکه ورود دام سبک، سنگین و مرغ گفت: هم‌اکنون روند ورود دام سبک و سنگین زنده، بدون هیچ مشکلی از طریق استان در حال انجام است و اولویت ما کنترل قیمت گوشت قرمز است. 

«علیرضا نورا» افزود: تمام ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی مرتبط با زنجیره واردات، قرنطینه، کشتارگاه‌ها و توزیع انواع دام و مرغ باید به‌طور مداوم اطلاعات مربوطه را در اختیار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و... قرار دهند. 

وی در ادامه بیان کرد: برنامه‌ریزی برای تأمین دام سبک زنده در روز عید قربان برای استفاده شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید