• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69154
+
-

خبرها/ورزشی

بازگشت قطعی بازیکنِ همیشه مصدوم
تمرین نوبت صبح دیروز استقلال در حالی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که محسن کریمی هم به‌صورت رسمی به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت. محسن کریمی قبل از اردوی استقلال در ترکیه، به‌دلیل حضور در امتحانات دانشگاه در تمرینات غیبت داشت و به همین دلیل توسط استراماچونی از استقلال کنار گذاشته شد، اما با درخواست مسئولان استقلال، این بازیکن دوباره به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت. البته این بازیکن در سال‌های اخیر مدام مصدوم بوده و مشخص نیست در فصل جدید تا چه حد به استقلال کمک خواهد کرد.

  صفا هادی استقلالی می‌شود؟
سایت «الکوره» عراق در خبری از علاقه باشگاه استقلال به مدافع 26ساله تیم ملی فوتبال سوریه نوشت: «موید العجان از 2 باشگاه مصری و نیز استقلال ایران پیشنهاد دارد. العجان در فصل 18-2017برای تیم الزمالک بازی کرد که از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد و پس از مدتی دوری از میادین، به الجزیره اردن و سپس نیروی هوایی عراق پیوست.» استقلالی‌ها هنوز موضعی رسمی در مورد خبر جذب مدافع سوری نداشته‌اند ولی در روزهای اخیر شایعاتی هم درخصوص احتمال پیوستن صفا هادی، مدافع عراقی به این تیم مطرح شده است. این بازیکن عراقی که توانایی بازی در پست دفاع مرکزی و هافبک دفاعی را دارد، در شرایطی در آستانه انتقال به جمع آبی‌پوشان قرار دارد که آبی‌ها در هر دو پست به بازیکن نیاز دارند.

دوری 10روزه کمال از تمرینات
کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که با کشیدگی از ناحیه همسترینگ روبه‌رو شده این روزها مشغول فیزیوتراپی است تا هر چه سریع‌تر بتواند به تمرینات و بازی‌های تیمش اضافه شود. کامیابی‌نیا از حدود 10روز دیگر قادر است برای تیم پرسپولیس به میدان برود و احتمالا از یک هفته دیگر می‌تواند تمرینات سنگین و گروهی را آغاز کند. به این ترتیب کامیابی‌نیا در 2بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل پیکان و نفت مسجد سلیمان غایب خواهد بود چرا که کالدرون که کامیابی‌نیا را از بازیکنان اصلی خود می‌داند قصد ندارد درباره این بازیکن ریسک کند.

  2بازیکن دیگر از پرسپولیس حذف شدند
بعد از کنار گذاشتن سروش رفیعی، شایان مصلح و مهدی شریفی از تیم پرسپولیس، حالا گابریل کالدرون، سرمربی این تیم نام 2بازیکن دیگر را هم از لیست تیمش خط زد. ابوالفضل درویشوند و سعید کریمی 2بازیکن جوان تیم پرسپولیس با نظر کالدرون از این تیم کنار گذاشته شدند و دیگر اجازه حضور در تمرینات را ندارند. قرار است وضعیت این دو بازیکن بعد از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

  کالدرون: می‌خواهم 2 تیم داشته باشم
گابریل کالدرون در پیامی به هواداران پرسپولیس قبل از آغاز لیگ گفت: « به هواداران پرسپولیس می‌گویم که ما به‌دنبال این هستیم که 2 تیم داشته باشیم؛ یک تیم که برای قهرمانی خواهد جنگید و یک تیم متشکل از جوانان برای آینده تیم. ما جوانان خوبی داریم که باید آماده‌سازی خوبی را پشت سر بگذارند تا در آینده برای قهرمانی پرسپولیس تلاش کنند.»

  پرسپولیس دوباره به رسن بدقولی کرد
بشار رسن، بازیکن عراقی تیم پرسپولیس شب گذشته از قطر راهی کشورش شد تا پس از انجام امور شخصی به تهران برگشته و تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کند. رسن از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته بود خانه بهتری برای او تهیه شود تا این بازیکن بتواند خانواده‌اش را از عراق به تهران بیاورد اما هنوز این قول عملی نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید