• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 3 مرداد 1398
کد مطلب : 68386
+
-

کافه مجلس

  فلاحت‌پیشه: گفتند مشکل فردوسی‌پور فقط محبوبیت است 
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دلایل تعطیلی برنامه90 و برکناری عادل فردوسی‌پور مجری این برنامه پرده برداشت. وی در گفت‌وگویی به خبرآنلاین گفت: از نهادهای امنیتی پرسیدم مشکل عادل فردوسی‌پور چیست، گفتند فقط محبوبیت! فلاحت‌پیشه می‌افزاید: «به مسئولش در رسانه ملی گفتم، گفت شما دخالت نکنید، این پروسه برخورد با او پروسه‌ای هشت‌ماهه بوده است.»

  محمود صادقی: به دادگاه می‌روم
محمود صادقی، نماینده تهران دیروز در حساب شخصی‌اش در توییتر نوشت: شنبه آینده جلسه رسیدگی به کیفرخواست صادره علیه اینجانب در دادگاه کیفری کارکنان دولت برگزار می‌شود. 15عنوان اتهامی، شامل 13عنوان اعلام جرم از طرف دادستان و دادیار جانشین دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، دادستان شیراز، سازمان زندان‌ها، شکایت تعدادی از بورسیه‌ها و یک شاکی خصوصی است.

  در بودجه صداوسیما اجحافی نشده است 
عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید بر اینکه «در تخصیص بودجه صدا‌و‌سیما اجحافی صورت نگرفته است» گفت: برای تخصیص بودجه این سازمان همانند سایر دستگاه‌ها عمل می‌شود و اجحافی در حق آن صورت نگرفته است.
قاسم میرزایی‌نیکو،  در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: در سال‌جاری بودجه با مشکلاتی روبه‌رو شده و تحریم هستیم. همچنین ساختار بودجه در حال تغییر است و بودجه را روی فروش روزانه یک و نیم میلیون بشکه نفت به قیمت ۵۵دلار بسته بودیم اما محقق نشده است. بودجه برای همه بخش‌ها با مشکلاتی روبه‌رو شده و صرفا برای صداوسیما نیست.

  ثبت سفارش 700خودروی یک زوج
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در یک برنامه تلویزیونی، گفت: یک زن و مرد یک شب ۷۰۰خودرو را ثبت سفارش کردند که در داخل کشور نمایندگی دارد!  به گزارش فارس، عزت‌الله یوسفیان ملا ادامه داد: امکان ندارد اگر در دستگاه‌ها کسی را نداشته باشند بتوانند این کار را کنند. متأسفانه از قوانین ما تا حرکات و اقدامات ما اینگونه برمی‌آید که عزم جدی در بخش عمده‌ای برای مبارزه با فساد نیست. ستاد مبارزه با مفاسد زحمت می‌کشد، قوه قضاییه زحمت می‌کشد اما عزم جدی در همه دستگاه‌ها نیست که بایستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید