• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 24 بهمن 1396
کد مطلب : 6821
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

  همسان‌سازی‌ با روش هدفمند

با سلام و تشکر از روزنامه وزین همشهری، درخصوص پیگیری حقوق بازنشستگان لطفا به سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بگویید، از نظر محاسبات ریاضی روش پلکانی همسان‌سازی‌ فعلی ناکارآمد است. لذا پیشنهاد می‌شود جهت همسان‌سازی‌ از روش هدفمند بهره گرفته شود تا در مدت ۳ الی ۴سال همسان‌سازی‌ واقعی در بین تمامی حقوق بگیران تحقق پیدا کند.

7102...0912

 

 

  از این دست داده، از آن جیب گرفته!

سلام وقت به‌خیر. اخیرا دولت افزایش حقوق کارمندان را اعلام کرده دستش درد نکند. اما مالیات‌هایی که متأسفانه فقط از قشر حقوق‌بگیر گرفته می‌شود ظلم به این قشر است. در واقع با افزایش حقوق، دل کارمندان را خوش کرده، ولی دریافت مالیات را بیش از 2برابر کرده است! به‌قول‌معروف از این دست داده و از آن جیب گرفته است! امیدوارم گزارشی هم در این‌باره بنویسید.

جان‌بزرگی از تهران

 

 

  معرفی به‌عنوان مشتری بدحساب

سلام. در سال‌های اخیر متأسفانه برخیاز بانک‌ها با عقب‌افتادن چند قسط از سوی وام‌گیرندگان، از طریق سیستم صوتی مدام به ضامن وام‌گیرنده زنگ می‌زنند و با تهدید اعلام می‌کنند شما به‌عنوان مشتری بدحساب به شبکه بانکی معرفی خواهید شد! این درحالی است که وقتی وام گیرنده چندین قسط را پیشاپیش واریز می‌کند، هیچ امتیازی به او تعلق نمی‌گیرد. آیا این اجحاف در حق مشتریان نیست؟

2436...0912

 

 

    آلودگی صوتی، بلای آرامش شهروندان

سلام. بارها و بارها پیش آمده که با صدای بوق ممتد و یا دزد‌گیر یک خودرو، آرامش و تمرکز خود را از دست داده‌ایم. متأسفانه آلودگی صوتی به‌خصوص در کلانشهرها خطری است که سلامت جسم و روان شهروندان را به خطر انداخته است. امیدواریم مسئولان ذیربط برای مقابله با اینگونه موارد راهکار مناسبی را ارائه نمایند، از طرفی هم شهروندان ملاحظه حال دیگران را بکنند. متأسفانه آلودگی صوتی یکی از تهدیدات جدی کلانشهرهاست.

محسنی دبیر بازنشسته از تهران

 

 

    مشکل کم آبی در کشور

سلام. با توجه به کمبود بارندگی و کاهش ذخایر زیرزمینی، آیا بهتر نیست مسئولان ذیربط برای استفاده بهینه از آب برنامه‌ریزی دراز مدتی داشته باشند؟ باور کنید غفلت از بحران جدی آب، معضل بزرگی را در آینده نه چندان دور برای کشور به‌وجود خواهد آورد. باید بپذیریم که نسل‌های بعد این کشور نیز حقی دارند و باید از این منابع استفاده کنند. تا کی باید با بی‌برنامگی صرفا مصرف‌کننده بوده و به آیندگان توجهی نداشته باشیم. لطفا گزارشی در زمینه مشکل کم آبی در کشور بنویسید.

4745...0919

این خبر را به اشتراک بگذارید