• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67849
+
-

کمبودهای درمانی گچساران

درمان
کمبودهای درمانی گچساران

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان گچساران در بخش درمان تامین اجتماعی مظلوم واقع شده است. 

به گزارش ایسنا، «پیام اکبری» افزود: بر اساس سطح‌بندی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، داشتن یک بیمارستان 32 تخت‌خوابی حق شهرستان گچساران است.

وی اظهار کرد: این شهرستان از سال 85 به بعد مستحق داشتن یک بیمارستان بود. در سال 86 مجوز اولیه این بیمارستان صادر و زمین مورد نیاز خریداری شد. ساخت این بیمارستان مصوبه سفر رئیس جمهوری وقت بود، اما تاکنون محقق نشده است. مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در مراکز سرپایی گچساران شرایط بهتر است خاطرنشان کرد: پلی‌کلینیک در حال ساخت تامین اجتماعی گچساران هم‌اکنون 50 درصد پیشرفت دارد که راضی‌کننده نیست و با کندی پیش می‌رود.

اکبری تصریح کرد: قرار بود این پلی‌کلینیک که از خرداد ماه 96 عملیات اجرایی آن آغاز شده، آبان ماه امسال افتتاح شود و به بهره‌برداری برسد که هنوز محقق نشده است. وی ادامه داد: در صورتی که سرعت عملیات اجرایی پلی‌کلینیک افزایش نیابد، پیمانکار این پروژه خلع ید خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درخواست مجوز تبدیل پلی‌کلینیک گچساران به پلی‌کلینیک شبانه‌روزی را داده‌ایم و خواهان راه‌اندازی بخش‌های فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و واحد طب کار هستیم. اکبری با بیان این‌که ارتقای تجهیزات تشخیصی و درمانی پلی‌کلینیک گچساران به نحو احسن انجام شده است بیان کرد: شهرستان گچساران 85 هزار بیمه‌شده دارد.وی اضافه کرد: از سال 97 به صورت هفتگی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص یاسوج، مرکز استان، برای ویزیت به گچساران اعزام می‌شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید