• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67808
+
-

قشقایی؛ آماده میزبانی از استقلال

اخبار فارس
قشقایی؛ آماده میزبانی از استقلال

قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز گفت: به صورت رسمی از استقلال برای حضور در شیراز دعوت کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم. به گزارش مهر، تیم فوتبال قشقایی شیراز که در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور دارد، آماده پذیرایی از استقلال در شیراز است تا طی دیداری تدارکاتی از آنها میزبانی کند.

به گزارش مهر، «اسماعیل سرهنگیان» قائم مقام باشگاه قشقایی، ضمن تایید این خبر بیان کرد: پیشنهادمان را به صورت رسمی به باشگاه استقلال داده‌ایم و منتظر پاسخ این تیم هستیم. چنانچه این پیشنهاد با موافقت آبی‌های تهران همراه شود، ما آمادگی پذیرایی و میزبانی در بهترین سطح ممکن از این تیم را در شیراز داریم.

وی در ادامه بیان کرد: شیراز سال‌های زیادی است که نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته و به همین دلیل، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این شهر به میدان نرفته‌اند. شاید این فرصت خوبی باشد تا استقلالی‌ها بعد از سال‌ها سفری به شیراز کنند و مردم شیراز هم بعد از مدت زیادی شاهد حضور یک تیم بزرگ در شهرشان باشند.سرهنگیان افزود: به‌خصوص حالا که تاریخ دقیق برگزاری لیگ برتر مشخص نیست، بهترین فرصت برای برگزاری این دیدارهای دوستانه است. 

امیدواریم این پیشنهاد با موافقت استقلالی‌ها همراه باشد.تیم فوتبال قشقایی شیراز که در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور دارد، «رضا عنایتی» مهاجم پیشین آبی‌پوشان را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته تا بهترین گلزن همه ادوار لیگ برتر نخستین تجربه سرمربیگری‌اش را در این تیم پرهوادار انجام دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید