• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67827
+
-

درخشش بانوان استان در مسابقات وزنه‌برداری

ورزش
درخشش بانوان استان در مسابقات وزنه‌برداری

رئیس هیات وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد از کسب 5 مدال توسط تیم وزنه‌برداری بانوان استان در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری بانوان کشور خبر داد. 

به گزارش ایسنا، «محمدرحیم کاظمی» گفت: دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد. وی از کسب 3 مدال طلا و 2 مدال برنز توسط تیم اعزامی وزنه‌برداری بانوان استان به این رقابت‌ها خبر داد و افزود: این مسابقات با شرکت ۲۷ استان برگزار شد و تیم وزنه‌برداری بانوان استان با 7 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد. 

رئیس هیات وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: «پریسا جهان‌فکریان» از استان کهگیلویه و بویراحمد، موفق به کسب 3 نشان طلا شد. 
کاظمی تصریح کرد: در پایان این مسابقات، «شکوفه نیک‌مرام» در وزن ۴۹ کیلوگرم 2 مدال برنز در یک ضرب و «پریسا جهان‌فکریان» 3 مدال طلا در وزن ۸۷ کیلوگرم برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کردند. 

رئیس هیات وزنه‌برداری کهگیلویه و بویراحمد از کسب جایگاه نهم تیم وزنه‌برداری بانوان استان در این رقابت‌ها خبر داد و عنوان کرد: در پایان رده‌بندی تیمی در بین ۲۷ تیم شرکت‌کننده، تیم وزنه‌برداری بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد مقام نهم را کسب کرد. 

در تیم اعزامی وزنه‌برداری بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد به این رقابت‌ها، «شکوفه نیک‌مرام»، «محبوبه رضایی»، «عاطفه مکوندی»، «صدیقه جهان‌آرا»، «بهار آروند» و «پریسا جهان‌فکریان» حضور داشتند و «مریم کاظمی» به عنوان مربی و سرپرست، تیم را همراهی می‌کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید