• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67762
+
-

محرومیت بشاگرد روی پرده سینما

 تهیه‌کننده فیلم «روایت لیلا» گفت: در این فیلم سعی کرده‌ایم محرومیت منطقه بشاگرد را آرام و به زبان معصومانه یک دختر بیان کنیم.

 به گزارش فارس «محمدرضا شیخ‌الاسلامی» گفت: پروژه ساخت فیلم روایت لیلا، از تابستان ۹۷ آغاز و در بهمن همان سال تدوین نهایی شد و کار را به صورت خروجی دریافت کردیم. 

وی افزود: این فیلم در منطقه بشاگرد استان ساخته شده است و از ظرفیت جوانان آن منطقه استفاده کرده‌ایم. تهیه‌کننده فیلم روایت لیلا از کسب رتبه برتر این فیلم در جشنواره ملی جهادگران خبر داد و گفت: در حال حاضر سودای اکران بین‌المللی این فیلم به گوش می‌رسد. 

شیخ‌الاسلامی درباره داستان این فیلم بیان کرد: روایت لیلا داستان یک گروه جهادی است که قصد اعزام نوجوانان و جوانان یک منطقه را به اردوی زیارتی مشهد مقدس دارند که در این فیلم بین فاطمه و لیلا برای رفتن به این اردو رقابت به وجود می‌آید. 

وی تصریح کرد: ما از همه بازیگران محلی منطقه بشاگرد استفاده کرده‌ایم. تهیه‌کننده فیلم روایت لیلا با بیان این‌که می‌خواهیم شکوفایی استعداد در منطقه رخ دهد، گفت: برای ساخت این فیلم از ۳۰ نوجوان و جوان بشاگردی تست بازیگری گرفتیم. برای ساخت این فیلم که ۴۰ دقیقه است، بیش از ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید