• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67564
+
-

ساخت ۸ زمین چمن فوتبال در روستاها

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: عملیات ساخت ۸ زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستایی و سالن هزار نفری شهر محلات با هدف توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه ورزش استان مرکزی آغاز شد.

«عابد حقدادی» در گفت‌و‌گو با مهر افزود: عملیات ساخت این 8 زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاهای رباط ترک دلیجان، لوزدر شازند، ضامنجان اراک، امیرآباد فراهان، باغ شیخ ساوه، ورده زرندیه، خوره محلات و لکان خمین با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود برای هفته دولت آماده بهره‌برداری شوند.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره ورزشی دستجان فراهان و خسرو بیگ کمیجان، جوادیه خمین و سالن طبقاتی زرندیه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

حقدادی با اشاره به این‌که پروژه سالن‌های دستجان و طبقاتی زرندیه از مصوبات سفر رئیس جمهوری و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال از مصوبات سفر ورزش وزیر ورزش و جوانان به استان و تفاهم با استانداری مرکزی است اظهار کرد: همچنین عملیات ساخت تالار مسابقات سالن هزار نفری شهرستان محلات با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده و در صورت تخصیص به موقع منابع مالی این پروژه مهم و بزرگ ورزشی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید