• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67524
+
-

«فصل گرم کتاب» به فارس رسید

خوانش شعر و داستان، روخوانی کتاب و قصه گویی از فعالیت هایی است که در این پویش اجرا می شود

کوتاه از فارس
«فصل گرم کتاب» به فارس رسید

مدیر کل کانون پرورش فکری فارس با اعلام این‌که مراکز فرهنگی - هنری کانون فارس میزبان اعضا، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در «پویش فصل گرم کتاب» است گفت: پویش فصل گرم کتاب با محورهای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تقویت مهارت‌های زندگی، تمرین زندگی و تلاش برای ساختن آینده، در ایام تابستان ۱۳۹۸ در شیراز و مراکز فرهنگی - هنری کانون در سراسر استان آغاز شده است.

به گزارش ایسنا،‌ «زهرا افتخاری» اضافه کرد: مربیان متعهد و متخصص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب با محورهای موضوعی یادشده برای مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازند. خوانش شعر و داستان، روخوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش‌ عروسکی، نمایش فیلم و قصه‌گویی از جمله فعالیت‌هایی است که در پویش فصل گرم کتاب اجرا می‌شود.

وی همچنین از عضوگیری الکترونیکی در سامانه اینترنتی این کانون خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس عضو مکاتبه‌ای به صورت الکترونیک می‌گیرد. افتخاری افزود: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای نوجوانان در قالب‌های شعر، داستان، متن ادبی و خاطره‌نویسی برای اولین بار و به صورت رایگان عضو مکاتبه‌ای الکترونیک می‌پذیرد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان پایه ششم تا دوازدهم می‌توانند با ثبت‌نام اولیه و ارسال تنها یک اثر خود برای بررسی و عضویت به آدرس ایمیل mokatebe.fars@kpf.ir به عضویت این مرکز درآیند. به گفته افتخاری، توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان فارس کتاب می‌خوانند.

این خبر را به اشتراک بگذارید