• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67499
+
-

کاربری بیمارستان امام خمینیره تغییر نمی‌کند

خبر
کاربری بیمارستان امام خمینیره تغییر نمی‌کند

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تاکنون 7 بار مزایده برای فروش بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است گفت: در‌آخرین کارشناسی، این بیمارستان 258 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شد.
به گزارش ایسنا «محمدجواد کولیوند» افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) کرج 2 مالک دارد؛ یکی بنیاد شهید و دیگری شهرداری که سازمان همیاری شهرداری‌‌های استان به نیابت از آنان در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: پس از بروز مشکل در این بیمارستان، 4 پیشنهاد برای حل موضوع مطرح شد؛ یکی این‌که مالکان بیمارستان را اداره کنند که اعلام کردند قادر به این کار نیستند، دوم این‌که بیمارستان به علوم پزشکی واگذار شود، اما این هم امکان‌پذیر نشد، سوم اجاره بیمارستان بود که به جایی نرسید و چهارم فروش که پس از برگزاری 7 مزایده هنوز به جایی نرسیده است.

کولیوند افزود: من به عنوان نماینده مجلس ابزاری برای فروش بیمارستان در اختیار ندارم و ناظر موضوع هستم، در این بخش باید توجه شود که کاربری بیمارستان امام‌خمینی(ره) کرج از درمان تغییر نکند.
وی ادامه داد: بیمارستان امام خمینی با جوسازی از بحران خارج نمی‌شود و باید برای آن با تدبیر و عقل تصمیم گرفت که تصمیم فروش در همین چارچوب بوده و در آخرین کارشناسی، بیمارستان 258 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا تأکید کرد: کاربری این بیمارستان درمانی است و هیچکس حق تغییر کاربری آن را ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید