• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67469
+
-

خطر نیوجرسی‌ها برای شهروندان

خبر
خطر نیوجرسی‌ها برای شهروندان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان این‌که پلیس باید برای هدایت عابران پیاده و خودروها در مسیرهای خاص، از روش‌های مناسب‌تری جز استقرار نیوجرسی استفاده کند گفت: وجود این نیوجرسی‌ها گاه برای مردم خطرساز می‌شود.
«پیمان بضاعتی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد استقرار نیوجرسی‌های پلیس در برخی مناطق شهر برای هدایت عابران پیاده و خودروها در مسیرهای خاص هستیم.
وی توضیح داد: پس از تعامل با پلیس، بنا شده تعداد نیوجرسی‌های موجود در شهر تا پایان سال به حداقل ممکن برسد و به دنبال جمع‌آوری بیشتر این سازه‌ها هستیم تا دغدغه شهروندان در این خصوص کاهش یابد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه برخی شهروندان از زمان سم‌پاشی درختان شهر گفت: سم‌پاشی درختان باید در زمانی از شبانه‌روز صورت بگیرد که دمای هوا کمترین درجه را دارد، به همین دلیل ناچاریم یا ساعت 4 تا 8 صبح یا ساعت 11 شب به بعد عملیات سم‌پاشی را انجام دهیم.
بضاعتی‌پور ابراز کرد: اگر سم‌پاشی در ساعاتی غیر از زمان خنکی هوا انجام شود، نتیجه دلخواه را نمی‌دهد و آفات درختان از بین نخواهد رفت.
وی اظهار کرد: سم‌پاشی درختان در ساعات استراحت شهروندان باعث مزاحمت برای عده‌ای می‌شود، ولی از شهروندان تقاضا می‌شود در 2 ماه باقیمانده از فصل تابستان صبور باشند تا عملیات سم‌پاشی درختان به پایان برسد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج اضافه کرد: با اجرای درست عملیات سم‌پاشی درختان شهر با سلامت کامل از فصل گرما عبور می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید