• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 31 تیر 1398
کد مطلب : 67451
+
-

معاون اول رئیس‌جمهوری به البرز سفر می‌کند

استاندار: اسحاق جهانگیری مهمان البرز است و این سفر اهمیت زیادی برای استان دارد

استاندار البرز گفت: در سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری به استان چندین پروژه با اعتباری قریب به 1400 میلیارد تومان اجرایی می‌شود.
به گزارش فارس «عزیزالله شهبازی» در نشستی که با حضور معاونان، مدیران کل و نمایندگان بخش خصوصی برای انجام هماهنگی‌های لازم برای این سفر یک‌روزه برگزار شد گفت: این سفر روز سه‌شنبه اول مرداد انجام خواهد گرفت و از اهمیت بالایی برای البرز برخوردار است و ضرورت دارد از فرصت موجود به نحو مطلوب استفاده شود.

وی تشریح و تبیین درست فرصت‌ها و چالش‌های استان در حضور معاون اول رئیس‌جمهوری را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: بر این اساس باید جمع‌بندی صحیحی از مطالبات استان برای ارائه به معاون اول رئیس‌جمهوری داشته باشیم.
وی حضور بخش خصوصی و بیان مشکلات و موانع این قشر مولد و موثر را ضروری دانست و افزود: جلسه‌ای با عنوان گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دستور برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.
استاندار اضافه کرد: متناسب با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری به عنوان فرمانده اقتصاد مقاومتی کشور، جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز نیز به ریاست وی برگزار می‌شود.
شهبازی افزود: در این سفر یک‌روزه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته با حضور فعال بخش خصوصی چند پروژه بزرگ در بخش‌های مختلف با اعتباری قریب به 1400 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال حدود 12 هزار نفر تا پایان اتمام پروژه‌ها، به مرحله اجرایی و بهره‌برداری می‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید