• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67322
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


  امیدی‌ها راوی حداقلی اصلاحاتند
محمدعلی وکیلی، عضو فراکسیون امید گفت: از همان روز اول پس از پیروزی لیست امید در انتخابات، طیفی از اصلاح‌طلبان بر سر ما کوبیدند که شما نیروهای درجه ۲ و ۳ اصلاح‌طلب هستید. اعضای فراکسیون امید مجلس نماینده روایت حداقلی از اصلاح‌طلبی هستند، اصلاح‌طلبی دو راوی دارد؛ راویان حداکثری و راویان حداقلی.ما هم چون اصلاح‌طلب حداقلی بودیم شانس پیدا کردیم که راه به حکومت پیدا کنیم، اگر راویان حداکثری اصلاح‌طلبی بودیم از فیلتر شورای نگهبان عبور نمی‌کردیم.  (مهر)

 حاشیه امن آقای توهین‌کننده
پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران درباره توهین سخنران یک همایش به زنان و اینکه آیا خانم‌هایی که پوششی متفاوت دارند باید مورد توهین، تحقیر و تمسخر قرار گیرند، گفت: چینین برخوردی با خانم‌ها روا نیست. درکجای دین و آیین ما گفته‌اند که اینگونه برخورد کنید؟ در دین ما گفته شده حتی حق بدرفتاری با دشمن را ندارید چه برسد به کسی که هموطن شماست، این رفتارها به دور از اخلاق است.
به گزارش ایلنا، پروانه سلحشوری ادامه داد: افسوس بیشتر این است که یک مرد در یک مجلس زنانه به‌خودش اجازه می‌دهد علاوه بر اینکه شوخی‌های جنسیتی انجام می‌دهد، زنانی را که نوع پوشش‌شان تاحدی متفاوت‌تر از آنچه تعریف شده است (حتی خجالت می‌کشم این کلمه را بر زبان بیاورم) با حیوان مقایسه می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید