• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66990
+
-

برگزاری اولین جشنواره گردشگری معلولان در یزد

در استان یزد

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این‌که رهاسازی و اصلاح هندسی فضاهای شهری از جمله اولویت‌های اجرایی این معاونت است، گفت: اولین جشنواره گردشگری معلولان در یزد برگزار می‌شود. 

به گزارش ایسنا، «حسین صالحیان» در دومین جلسه کارگروه «یزد شهر دوستدار معلول» با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های گردشگری ویژه معلولین در شهر میراث جهانی یزد، اظهار کرد: مناسب‌سازی فضای شهری مستلزم پای کار آمدن تمام ظرفیت‌های علمی، انسانی و اجرایی است.

وی استفاده بهینه از ظرفیت انجمن‌ها و تشکل‌های معلولان برای تدوین و اجرای برنامه‌های مستمر در این حوزه را ضروری دانست و افزود: معاونت خدمات شهری و سازمان‌های تابعه سعی دارند با تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع و مستمر شرایط لازم را برای پویایی بیش از پیش شهروندان در سطح شهر یزد ایجاد کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد تشکیل کارگروه ویژه یزد شهر دوستدار معلول را از جمله اقدامات انجام شده در این معاونت عنوان کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیشنهاد کمیسیون خدمات و محیط‌زیست شهری، درخصوص عنوان «یزد برای همه»، همزمان با آذرماه امسال در روز جهانی معلولین اولین جشنواره گردشگری معلولان در یزد برگزار می‌شود.

این مسئول توزیع عادلانه خدمات را از دیگر اولویت‌های اجرایی شهرداری در یزد دانست و بیان کرد: جذب مشارکت اقشار مختلف به‌ویژه هنرمندان و طراحان بومی برای ارتقای سطح خدمات شهری ضروری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید