• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66967
+
-

اعتبار جبران خسارت ناشی از سیل به مرکزی ابلاغ شد

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان مرکزی گفت: اعتبارات مربوط به جبران خسارت‌های ناشی از سیل و بازسازی به استان مرکزی ابلاغ شده است.

به گزارش مهر، «رقیه یادگاری» در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان مرکزی در اراک افزود: اعتبارات جبران خسارت ناشی از سیل و بازسازی بر اساس ماده ۱۰ قانون مربوطه به استان مرکزی ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: این اعتبارات ابلاغی برای اداره کل راه و شهرسازی ۲۱ میلیارد تومان، اصلاح ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی 2 میلیارد تومان، بازسازی ایستگاه سنجش شرکت آب منطقه‌ای ۲۳۹ میلیون تومان و ساماندهی رودخانه اراک 2 میلیارد تومان است.

همچنین جبران خسارت وارده به شبکه توزیع برق استان ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، خسارت وارد شده به تأسیسات هواشناسی ۴۴۰ میلیون تومان، راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ۱۴ میلیارد تومان و نیز مبلغ ۶۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض در بخش کشاورزی است.

وی گفت: برای خسارت‌های تأسیسات شهری و روستایی مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به صورت گلوبال برای سایر استان‌ها به جز استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: در این زمینه بنیاد مسکن باید از این مبلغ برای تخصیص به بخش روستایی استان پیگیری لازم را انجام دهد و استانداری نیز باید از این مبلغ برای خسارات بخش شهری استان اعتبار لازم را بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید