• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 27 تیر 1398
کد مطلب : 66814
+
-

تعطیلی موقت خانه هنرمندان

تعطیلی موقت خانه هنرمندان

معاون فرهنگی و هنری خانه هنرمندان می‌گوید:«قطعی برق به‌دلیل تراکم مصرف منطقه و خود خانه هنرمندان است و مجبور شدیم تا اطلاع ثانوی خانه هنرمندان را تعطیل کنیم.»
آسیه مزینانی، معاون فرهنگی و هنری خانه هنرمندان درباره مشکلات پیش آمده و قطع شدن پی‌درپی برق مجموعه به همشهری می‌گوید:«از یک سو خانه هنرمندان از جمله مجموعه‌هایی است که در تمام طول روز فعالیت دارد. از سوی دیگر منطقه 6، شلوغ است و تراکم مصرف برق بالایی دارد به همین دلیل چند روز گذشته برق مجموعه قطع می‌شد.» 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مجموعه بدهی به اداره برق داشته و چرا تماشاخانه ایرانشهر قطعی برق ندارد، می‌گوید:«مشکل قطعی برق، مشکل برق منطقه و تجهیزات فرسوده‌ای است که باید از سوی اداره برق تعویض شود. خانه هنرمندان هیچ بدهی نداشته و مشکل مالی هم نداریم. تماشاخانه ایرانشهر تجهیزات برقی‌اش جدا از خانه هنرمندان است و به همین دلیل قطعی ندارد.»
به گفته مزینانی در 3-2روز اخیر برق خانه هنرمندان از 12 تا 16قطع می‌شده و گاهی این قطعی طولانی بوده و بسیاری از برنامه‌های این مجموعه برگزار نشده است و به‌دلیل آنکه مراجعه‌کنندگان دچار مشکل نشوند به‌صورت موقت خانه هنرمندان تعطیل شده است. البته مزینانی توضیح می‌دهد:روز پنجشنبه چون ادارات تا ظهر فعالیت دارند، اگر برق تامین شود شاید در ساعتی فعالیت داشته باشیم اما هیچ تصمیمی با شرایط فعلی نمی‌توان گرفت. 7گالری، 2سالن آمفی‌تئاتر و تماشاخانه خانه هنرمندان فعلا برنامه‌ای ندارند تا مشکل برق حل شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید