• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66037
+
-

حذف قبض کاغذی گاز در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای فرایند حذف قبض کاغذی گاز در ایلام خبر داد و گفت: شرکت گاز استان هم‌راستا با دولت تدبیر و امید و به منظور کاهش هزینه‌ها، صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی و توسعه دولت الکترونیک قبوض کاغذی را در چند مرحله حذف خواهد کرد.

به گزارش ایسنا «عباس شمس‌اللهی» اظهار کرد: در مرحله اول این طرح که از همین ماه اجرایی می‌شود، قبوض گاز در 3 شهرستان بدره، ملکشاهی و آبدانان حذف و صورت‌حساب مشترکان پیامکی ارسال می‌شود. مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان این‌که این طرح تا پایان آذر 98 در کل استان اجرا خواهد شد، اضافه کرد: مشترکان برای دریافت اطلاعات صورت‌حساب گاز می‌توانند به 6 روش الکترونیک شامل: وب‌سایت شرکت گاز استان، سایت شرکت ملی گاز، سامانه پیامکی، تلفن گویا، اپلیکیشن سامانه ارتباطی شرکت گاز استان ایلام و نیز از طریق سامانه جامع ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان ایلام (CRM) اقدام کنند.

این مسئول گفت: تسریع در دریافت صورت‌حساب اشتراک گاز، تسریع در پرداخت صورت‌حساب و وصول مطالبات، کاهش هزینه‌های چاپ قبوض و کاهش مراجعات مردمی به ادارات گاز نواحی از مزایای اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید