• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66010
+
-

راه‌اندازی 2 کارخانه جدید در مجموعه نساجی بروجرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اعلام کرد: به‌ زودی 2 کارخانه جدید در مجموعه نساجی بروجرد راه‌اندازی می‌شود. به گزارش ایسنا «محمدرضا صفی‌خانی» در حاشیه مراسم گرامیداشت سی ‌و ششمین سالگرد تاسیس مجموعه کارخانه‌های نساجی بروجرد گفت: توسعه و به‌روزرسانی خطوط تولید کارخانه نساجی بروجرد به صورت مداوم در حال انجام است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، 2 کارخانه جدید با خطوط ریسندگی و یک واحد دیگر به زودی در این مجموعه راه‌اندازی خواهند شد تا شاهد توسعه محصولات نساجی بروجرد باشیم.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این 2 کارخانه جدید، تعداد کارخانه‌های نساجی بروجرد به ۹ باب خواهد رسید و شرایط برای ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در این مجموعه مهیا خواهد ‌شد. صفی‌خانی با اشاره به این‌که کارخانه نساجی بروجرد از سال‌های گذشته تاکنون شاهد توسعه و پیشرفت بوده است، ادامه داد: پس از مدتی رکود، از سال ۹۴، با بازسازی و نوسازی که سرمایه‌گذاران با نگاه فنی و علمی و استفاده از مشاوران مجرب انجام دادند، تاکنون تولید این کارخانه به صورت مداوم در حال افزایش بوده و از تولید حدود ۸ میلیون متر‌ مربع به 20 میلیون متر‌ مربع در سال ۹۷ رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شده است امسال میزان تولیدات نساجی بروجرد به ۲۸ میلیون متر‌ مربع افزایش یابد که امیدواریم با برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاران طرح، این امر تحقق یابد.
صفی‌خانی اظهار کرد: خوشبختانه شاهد توجه ویژه نساجی به راه‌اندازی فروشگاه‌ در سراسر کشور هستیم به نحوی که اکنون ۳۸ فروشگاه آن در کشور در حال فعالیت‌ هستند و تا پایان امسال تعداد آنها به ۷۰ فروشگاه خواهد رسید. این مسئول گفت: مجموعه مدیریت استان در راستای رونق تولید و حمایت از واحدهای در حال توسعه از تمام ظرفیت خود استفاده خواهد کرد و امیدواریم نساجی بروجرد به یکی از قطب‌های اصلی‌ صنعت نساجی و پوشاک در کشور تبدیل شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید