• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66031
+
-

تخلیه آب از 7 هزار هکتار از اراضی سیل‌زده دشت‌آزادگان

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی گفت: با استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حدود 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیل‌زده دشت آزادگان از آب تخلیه شد.

«محمد خانچی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو تصمیم قرارگاه بازسازی و نوسازی استانداری خوزستان در خصوص تخلیه آب مزارع دشت آزادگان، این شرکت 21 دستگاه انواع ماشین‌آلات و تجهیزات خود را شامل کمپرسی، کشنده تریلر، تانکر سوخت، بنزکرن، بلدوزر، بیل مکانیکی، لودر و خودروی سبک به این کار اختصاص داد.

وی افزود: با استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، 5 نقطه از سیل‌بندهای تخریب شده در زمان وقوع سیل ترمیم و حدود 7 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان دشت آزادگان از آب تخلیه شد.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی گفت: با تلاش‌های انجام گرفته، اراضی کشاورزی روستاهای دفار، دبیه، کسر، صفاف  و شماریه و مسیر چذابه به سمت دشت آزادگان از آب تخلیه و آماده کشت تابستانه و پاییزه شدند. خانچی با بیان این‌که این اقدامات در طی 14 روز انجام شد، ادامه داد: از تلاش‌های کارکنان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید که در این گرمای طاقت‌فرسا و شرایط محیطی نامناسب به مردم دشت آزادگان خدمت‌رسانی کردند، تشکر می‌کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید