• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65963
+
-

رکاب‌زنان هرمزگان نایب‌قهرمان لیگ بانوان

ورزش
رکاب‌زنان هرمزگان نایب‌قهرمان لیگ بانوان

تیم دوچرخه‌سواری هرمزگان در رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری بانوان کشور به عنوان نایب‌قهرمانی رسید. نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها با کسب یک مدال نقره و 5 برنز بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد. 

به گزارش ایرنا، مدال نقره هرمزگان در این رقابت‌ها در ماده ۲۰۰ متر سرعت و مدال‌های برنز نیز در بخش پیست و در ماده دور امتیازی و کایرین، ۲۰۰ متر سرعت، ماده اسکراچ و در ماده تیم اسپرینت و 3 هزار متر بزرگسالان کسب شد. 

هرمزگان پارسال در رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری بانوان در مجموع 2 بخش پیست و جاده عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. 

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان گفت: تیم هرمزگان با ترکیب «مینا الهی»، «فاطمه فیضی»، «نرگس عبدی»، «رقیه شریفی» و با هدایت «لیلا قمصری» در این رقابت‌ها حضور یافت. 

 «اسماعیل صفا» بیان کرد: تیم هرمزگان در این رقابت‌ها که به میزبانی تهران برگزار شد، در مجموع در 2 بخش جاده و پیست با کسب ۹۳۳ امتیاز نایب‌قهرمان شد و بر سکوی دوم ایستاد. 

رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری بانوان در روزهای چهارشنبه تا جمعه (۱۹ تا ۲۱ تیر) با حضور ۳۸ رکاب‌زن از سراسر کشور در رشته‌های ۲۰۰ متر، کایرین، تیم اسپرینت، تعقیبی انفرادی، دور امتیازی، اسکراچ برگزار شد که تیم تهران میزبان این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید